לימודי מוזיקה אלקטרונית

לימודי מוזיקה אלקטרונית אלו לימודים אשר מכשירים בעלי יכולות מוזיקה וקצב ליצור בעצמם את המוזיקה האלקטרונית שלהם. הלימודים מתאימים לאנשים בוגרים אשר יש להם יכולות בסיסיות במוזיקה וגישה לטכנולוגיה שמעוניינים להביא לידי ביטוי את התשוקה שלהם ליצירה. המוזיקה האלקטרונית אמנם החלה את דרכה באמצע המאה הקודמת, אך בעבר כמעט ולא הייתה זמינה ליוצרים. עתה, יכול כל מי שיש לו תשוקה ליצירת מוזיקה ויש לו יכולות בסיסיות, לגשת אל לימודי מוזיקה אלקטרונית.

לימוד בכיתה

לימודי מוזיקה אלקטרונית מתקיימים במסגרת כיתתית. בכיתה מלמדים המורים את הטכניקות השונות של יצירת המוזיקה, את תולדות המוזיקה האלקטרונית וכמו כן מלמדים המורים כיצד להביא לידי ביטוי את היצירה הפנימית.

אולפן וציוד

על מנת ללמוד ליצור מוזיקה אלקטרונית יש צורך בהתנסות מעשית. לימודי מוזיקה אלקטרונית מזמינים את התלמידים להשתמש בציוד אמיתי ובאולפן הקלטות על מנת ללמוד בפועל איך יוצרים את המוזיקה. כחלק מהלימודים יוצר כל תלמיד את תיק העבודות שלו. תיק העבודות מוקלט באולפן ולכן הוא ברמה גבוהה והתלמיד שיוצא מהלימודים יכול להציגו בהמשך הדרך.

ליווי מקצועי

המטרה של לימודי מוזיקה אלקטרונית היא להכשיר תלמידים ליצור את המוזיקה שלהם. לכן, חלק מהשיעורים הם שיעורי כיתה ושיעורים תיאורטיים וחלקם שיעורים על ציוד ליצירת המוזיקה. המורה, אחראי על כיתה שלמה ומעביר בו זמנית את החומר לכולם, אך הוא רואה לנגד עיניו כל תלמיד במטרה לתת לו את הכלים הטובים ביותר שיאפשרו לו ליצור את המוזיקה שלו. כל תלמיד מוזמן לפנות אל כל אחד מהמורים בכל שאלה או רצון להתייעצות בעת הלימודים. המורים יטילו על התלמידים משימות שונות וזאת כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלהם ולהניע כל אחד מהם קדימה ביצירה שלו.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.