לימודים אצל מורה פרטי לgmat

כיום, כאשר האוניברסיטאות ובתי הספר לתארים גבוהים מחפשות את האנשים המוכשרים ביותר, הן מחפשות את האנשים בעלי הציונים הגבוהים ביותר. בגלל שgmat הוא בין המבחנים הקשים ביותר שתתקלו בהם לאורך חייכם, חשוב להתכונן אליו בצורה האידיאלית, עם מורה פרטי לgmat. ברור שבכיתות הטרוגניות בעלות מספר רב של משתתפים, תהיה קבוצה שתוביל את הכיתה ברמה גבוהה ביותר, ורבים יישארו מאחור, בודדים במערכה ללא מי שידריך אותם. אבל, כיום יותר ויותר מכונים וסטודנטים פרטיים מציעים שיעורים פרטיים לקראת המבחן. מורה פרטי לgmat מכיר אותך כמו שצריך, יודע מהן נקודות החוזק והחולשה שלך, וכך עוזר לך לחזק אותן כך שתגיע למבחן ברמה הגבוהה ביותר שאליה אתה מסוגל. עם מורה פרטי לgmat המקסימום שלך מתברר כגבוה יותר מה שחשבת.

מה זה gmat?

אז הבנו כמה חשוב ללמוד עם מורה פרטי למבחן, אבל חשוב לדעת במדויק מה הוא המבחן, ולא "לפי מה ששמעתם מחבר". המבחן הוא מבחן ממחושב. כולו נעשה בשפה האנגלית, והוא תנאי לקבלה תואר שני במנהל עסקים בבתי ספר למנהל עסקים בארץ, וגם באירופה וארצות הברית. המבחן הוא אדפטיבי – מותאם. כלומר, המחשב מזהה את רמת הידע של הנבחן. אם הנבחן טעה בשאלה, השאלה הבאה שיקבל תהיה קלה יותר, ואם טעה השאלה הבאה תהיה קשה יותר. המבחן מתחלק למספר חלקים:

  • כתיבת חיבור
  • היגיון אינטגרטיבי
  • חלק כמותי
  • חלק מילולי

ציונים

הציונים על המבחן הם ציון כללי הנע בין 200-800, וציון על כל חלק במבחן. הציונים נקבעים באופן יחסי לרמת הקושי של השאלות שעניתם עליהן כחלק מהמבנה האדפטיבי. הציון הוא ביחס לשאר הנבחנים, לכן הכנה אופטימלית עם מורה פרטי לgmat חשובה כדי להגיע לרמה גבוהה יותר מהסטנדרט ולקבל ציון מרשים.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.