לופט למסיבות בכל הארץ

לופט למסיבות הינו חדר / דירה בעל חלל גדול, ללא קירות שחוצצים באמצע ובעל תקרה גבוהה. במדינות רבות בעולם הלופט משמש לרוב כדירת מגורים לכל דבר ועניין. במדינת ישראל הלופטים עברו הסבה ממבני תעשייה לכדי אולמות אירועים ובילויים, והם מצוידים במרב הפינוקים והטרנדים החדשים ובהם עיצוב יוקרתי ומתחכם ביותר. כיצד תדעו אם כך איזה לופט למסיבות לבחור למסיבה שלכם? ובכן, עליכם בראש ובראשונה לברר מה הוא התקציב אשר עומד לרשותכם עבור הפקת האירוע שלכם. מטבע הדברים, ככל שגובה התקציב שלכם יהיה גבוה יותר עבור שכירת המקום לאירוע שלכם, תוכלו לשכור לופט למסיבות יוקרתי ומפנק ומאובזר יותר עבור המסיבה שלכם.

לפני שאתם שוכרים לופט למסיבות – מה צריך לברר?

אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות כאשר אתם שוכרים לופט למסיבות, הוא בחירת המיקום. במדינת ישראל פזורים מגוון נרחב של לופט למסיבות גם במרכז, גם בצפון וגם בדרום הארץ. לכן קחו בחשבון ראשית כל את מקום המגורים שלכם, אך אנו ממליצים לכם גם לקחת בחשבון את מקום המגורים של מרבית האורחים שלכם ולמצוא מקום טוב באמצע. הדבר הבא שעליכם לקחת בחשבון את כמות מספר המוזמנים שלכם – רוב הלופטים בארץ הינם מרווחים מאוד ויכולים להכיל בתוכם כמות נכבדה של מוזמנים, אך אם יש לכם מעט מוזמנים, אנו ממליצים לכם לשכור לופט למסיבות אינטימיים וקטנים, על מנת שתהיה לכם אווירת מסיבה אינטימית ונעימה.

בנוסף, חשוב שתחשבו על אופי האירוע – מה למעשה אתם חוגגים? האם זה יום הולדת או מסיבת רווקים? בררו אם בלופט יש רחבת ריקודים או פינות שקטות למנוחה עבור מי ששתה יותר מדי והוא זקוק למנוחה. במידה ומדובר במסיבת רווקות והן זקוקות למקום הפעלה, תבררו שהסלון מרווח למדי, שיתאים לפעילות זו.

This entry was posted in אירועים. Bookmark the permalink.