לופטים למסיבות מושלמות

כשיש מסיבה ורוצים לארח בדרך לא שיגרתית פונים לאלטרנטיבה שקיימת היום אצל הרבה אנשי המסיבות ובקרב היחצני"ם למיניהם, מדובר בהשכרת לופטים עבור לילה שלם של מסיבות וריקודים. קיום מסיבה שכזו היא אחת הדרכים הנפלאות היום לארח קבוצה איכותית של האנשים הכי קרובים עם הרבה אפשרויות בילוי תחת קורת גג אחד ובשילוב של אוכל טוב מוזמן מראש או מבושל באופן עצמאי ובקיצור אפשר לומר שבמסיבה זו כל האפשרויות פתוחות.

אטרקציה של מסיבה

מכיוון שמדובר בדירה בעלת חלל מאד גדול אפשר לחלק אותה לכמה פינות עם אטרקציות להנאת האורחים המוזמנים. חלק מהאטרקציות שאפשר לראות בחללי לופטים הן:

  • מערכת מולטימדיה מתקדמת שכוללת טלויזיה גדולה, רמקולים איכותיים ומכשיר די וי די.
  • ערכת קריוקי הכוללת דיסקים עם שירים, רמקולים ולפחות שני מיקרופונים.
  • מערכת ישיבה איכותית וגדולה.
  • שולחן סנוקר או פינג פונג.
  • ג'קוזי או סאונה.

אלו בדרך כלל האלמנטים הקבועים שיש בכל לופט מושקע ומכובד.

השקעה מחושבת מראש

בכל לופט הושקעה חשיבה רבה בשביל לקבל מקום שיהיה מושך לעין וייתן את המענה הדרוש לכל אדם שרוצה לקיים אירוע כזה או אחר בדרך מיוחדת, אינטימית ומהנה. לופטים הם תוצאה של דירת מגורים רגילה שנעשה בה שיפוץ אגרסיבי הכולל שבירת קירות לקבלת חלל גדול.  בלופט מושקעת עבודה רבה של הנמכת תקרה למיזוג ובידוד והתקנת תאורה מאד ייחודית לקונספט המסיבות.

בחירה לפי מקום ומחיר

לופטים נמצאים כמעט בכל עיר בארץ וצריך רק לפתוח את האינטרנט ולעשות חיפוש קצר. אם הלופט הוא בקרבת מקום מומלץ ללכת ולהתרשם, אך אם לא, יש מספיק תמונות להמחשה דרך המחשב. המרכיב הקובע בסופו של דבר הוא המחיר מכיוון שכמעט בכל לופט יש את אותם אלמנטים של פינות משחק, ג'קוזי ומולטימדיה.

This entry was posted in אירועים. Bookmark the permalink.