לוחות פרספקס – מה הם?

לוחות פרספקס או לוחות זכוכית אקרילית הם למעשה זכוכית המיוצרת בתהליך מיוחד ולה תכונות שונות מהזכוכית הרגילה שאנו מכירים, לוחות הפרספקס מאופיינים בדרך כלל במשקל קל יותר מהזכוכית הרגילה וכן בשקיפות גדולה יותר, לוחות הפרספקס מעבירים יותר אור ואף ניתן בעזרת הוספת חומרים מיוחדים לצבוע אותם בהתאם לרצוננו והשימוש אשר אנחנו רוצים לבצע להם, כמו כן, ניתן לעצב את הלוחות לצורות שונות ומגוונות בעזרת חום וניסיון בעבודה עם החומר.

שימושים אפשריים ללוחות פרספקס

• ריהוט ביתי ומשרדי – ללוחות פרספקס מראה עתידני נחשק לריהוט שלא ניתן תמיד להשיג באמצעות זכוכיות רגילות, זאת ועוד הפרספקס עמיד יותר בפני פגיעות ואינו מתנפץ בקלות כמו שמשות רגילות, לכן שימוש בלוחות אלו בריהוט הוא יעיל ומעוצב.
• חלונות מיוחדים – לוחות הפרספקס בעזרת שילובים שונים וחומרים מיוחדים יכולים לסגל המון תכונות, לדוגמא ניתן ליצור לוח עמיד במיוחד למכות ולהשתמש בו כחלונות למגוון מקומות המצריכים קשיחות לדוגמא תאי טייס של מטוסים קטנים, כמו כן בעזרת שילובי חומרים אחרים ניתן ליצור זכוכית מבודדת חום ולהשתמש בה להכנסת אור טבעי לזירות החלקה על הקרח מבלי להכניס חום רב.
• תחבורה – כבישים הינם רועשים מטבעם ולרוב כאשר עוברים בסמוך לבתי מגורים או אזורי פנאי כגון גנים ופארקים נפוץ שמקימים חומה אשר תחסום אם הרעש, הבעיה עם חומה היא שהיא מראה לא נעים ולא אסתטי באצמעות שימוש בלוחות פרספקס המיועדים לחסימת רעשים ניתן לתת מענה וגם לשמור עם חזות נאה.

לוחות פרספקס לא מה שחשבתם

ניתן לראות אם כן את מגוון השימושים הרחב של לוחות פרספקס בשוק העסקי והפרטי, עד שימושים אלו ניתן להוסיף עוד עשרות שימושים יצירתיים, לכן כדאי להכיר ולהבין מה הם הלוחות הללו וכיצד ניתן בעזרתם לעשות דברים מגוונים ושימושיים.

לוחות פרספקס

This entry was posted in פלסטיקה. Bookmark the permalink.