כתיבת קורות חיים

כיצד להתכונן למשימת כתיבת קורות חיים על מנת להשיג את התוצאות המרביות ?

לקראת תחילת תהליך של חיפוש עבודה בצורה טובה, אתם וודאי נזקקים לכתיבת קורות חיים מקצועיים. קורות חיים אשר כתובים בצורה נאותה, מנוסחים בקפידה וכוללים את המידע הרלוונטי, יכולים לקדם אתם בתחום התעסוקה. למעשה, קורת חיים הם הפנים שלכם לפני הפגישה הראשונה עם המעסיק הפוטנציאל ומכיוון שכך, למשימת כתיבת קורות חיים יש להקדיש תשומת לב רבה. על מנת שהתוצאות של כתיבת קורות חיים יקדמו אתכם ועל מנת שהתוצאה הסופית תייצג אתכם בצורה הטובה ביותר, אנו ממליצים לבצע כמה משימות מקדימות לפני שמתחילים במשימת כתיבת קורות חיים .

לפני שניגשים למלאכת כתיבת קורות חיים

לפני שמתחילים בכתיבת קורות חיים, חשוב למקד את תחום חיפוש העבודה לתחום העיסוק אשר אתם מעוניינים לעבוד בו במשרה הבאה שלכם. חשבו לאיזה תחום ברצונכם להתברג, מהי משרת החלומות, אילו כישורים דרושים לביצוע התפקיד הזה ומה יהיה חשוב להבליט על מנת להתבלט על פני מועמדים אחרים. יתכן ויש ברקע התעסוקתי שלכם משרות אשר יהיו מיותרות שלא יקדמו אתכם לעבר התפקיד בו אתם חושקים כעת, לכן מומלץ לשקול מה מתוך הניסיון שלכם יהיה רלוונטי .

איסוף המלצות ובחירת התפקידים הראויים לציון

כאמור, לא כל המשרות שביצעתם בעבר בהכרח חשובות. המשרות אשר ממומלץ לציין במהלך כתיבת קורות חיים הן המשרות שבהן תרמתם רבות או כאלה שבהן התפתחת. משרות שבהן הצלחתם פחות או כאלה שלא החזקתם בהן מינימום שנה, לא יובילו לקידומכם בתהליך חיפוש העבודה הנוכחי. תוך כדי כתיבת קורות חיים וודאו גם ממי ביכולתכם לקבל המלצות על ניסיונכם התעסוקתי ואת מי מהמעסיקים הקודמים שלכם תוכלו להוסיף לרשימת הממליצים שלכם .

אימות כל הנתונים והכנת המבנה

לאחר שסיימתם את התהליך המקדים לכתיבת קורות החיים, בחרו במסגרת המבנית הראויה אשר תבליט את המסר החשוב ואימתו את כל הנתונים שמופיעים בקורות החיים. וודאו כי אין סטירות או אי דקויות בתאריכים וכי סיפקתם את התיאור המדויק ביותר של התפקידים שביצעתם .

This entry was posted in דרושים. Bookmark the permalink.