כמה עולה מענה טלפוני

אם יש לכם עסק יכול להיות שתרצו לברר פרטים על כמה עולה מענה טלפוני. שאלה זו היא שאלה שלא רק אתם מעלים אלא עסקים רבים ואין זה משנה אם הם עסקים גדולים או קטנים. כדי לקבל מענה לשאלה זו יש להבין גם איזה שירות בדיוק אפשר לקבל מהמענה הטלפוני ולחשוב איזה שירות בדיוק אתם רוצים לקבל עבור העסק שלכם.

שירות קבלת הודעות

לשירותי מענה טלפוני מחיר מגוון בהתאם להיקף השירות, לעתים כל שיש צורך שבו הוא שירות של קבלת הודעות בשעות שבהן העסק לא יכול להתפנות לקבלתן. במקרה זה השאלה כמה עולה מענה טלפוני יכולה לקבל תשובה מפתיעה לטובה, מה גם שאין שיחות שמתפספסות בצורה זו.

שירות העברת מידע

ישנם עסקים שלא מסתפקים בקבלת הודעות בצורה מסודרת והם צריכים גם להעביר מידע אל הלקוחות שלהם. התשובה לשאלה כמה עולה מענה טלפוני שכזה תהיה לרוב גבוהה מעט יותר מאשר שירות של קבלת הודעות כיוון שהנציגים צריכים להכיר את העסק על חלקיו השונים ולא פעם הם יוכלו לתת שירות לעסק בלבד ולא לעסקים שונים.

שירות טלמרקטינג

אחד מבין השירותים שאותם אפשר לקבל במסגרת מענה טלפוני הוא שירות של טלמרקטינג. במקרה זה עובדי החברה החיצונית מבצעים מכירות של ממש עבור העסק בהתאם לדרישות השונות שלו. במקרה זה התשובה לשאלה כמה עולה מענה טלפוני יכולה לקבל תשובה גבוהה יותר מאשר שירות של קבלת הודעות בלבד כיוון שישנו צורך בהכשרת העובדים לדרישות של החברה. לעתים התגמול יכלול גם אחוזים ולעתים הוא יהיה מחיר פיקס. כדאי לדעת כי זוהי אפשרות שעומדת לרשות העסק וכדאי לשקול לקחת אותה, במיוחד לעסק שזקוק כל הזמן למציאת לקוחות חדשים.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.