כביש 6 שירות לקוחות

כולם מכירים את כביש האגרה, כביש 6. הכביש חוצה את הארץ מצפון לדרום ומאפשר לכל אחד לקצר את הדרך שלו לכל מקום תוך כדי הנאה גדולה מכביש איכותי שאפשר לנסוע בו במהירות גבוהה יחסית לכבישים אחרים (כמובן, מדובר בכך שהמהירות המותרת היא פשוט גבוהה יותר מכבישים מקבילים) כשהוא לרוב פנוי ממכוניות ומזמין נסיעה רציפה. כביש 6 הוא הכביש הראשון בארץ שנבנה ככביש אגרה, מה שאומר שכל נסיעה בכביש היא נסיעה בתשלום. כיוון שכך, כל אחד צריך לדאוג לשלם על הנסיעות השונות שלו בכל דרך שעומדת לרשותו.

קבלת מידע על מסלולי התשלום השונים

בפניה אל שירות הלקוחות של כביש 6 כל אחד יכול לקבל את כל המידע הנחוץ לו כדי להחליט כיצד הוא מעוניין לשלם עבור נסיעותיו בכביש. המסלולים השונים יכולים להיות מנויים של הכביש או נסיעות ללא מנוי כשמומלץ מאד לברר עם שירות הלקוחות אלו אפשרויות יש מבחינת התשלום ולבחור את אפשרות הטובה ביותר עבורכם.

למידע נוסף לחץ כאן – כביש 6 שירות לקוחות

הצטרפות כמנוי לכביש 6

למי שאין עדיין מנוי לנסיעה בכביש יש אפשרות להצטרף ולהסדיר בקלות את כל התשלומים שלו. דרך שירות הלקוחות של כביש 6 יכול כל אחד להצטרף בקלות למסלול הנוח לו ביותר מבחינת אפשרויות המנוי המוצעות לו. ישנם אנשים שמעדיפים לא להסדיר מנוי ואז הם פונים אל שירות הלקוחות של כביש 6 כדי לבצע כל תשלום בנפרד.

הסדרת תשלומים

כל מי שנוסע בכביש צריך להסדיר את התשלום, לפני או אחרי הנסיעה, כשהוא יכול לפנות בשיחת טלפון אחת אל כביש 6 וקבל את כל המידע הנחוץ לו כדי להחליט איך להסדיר את התשלומים בצורה שנכונה עבורו.

This entry was posted in טיולים. Bookmark the permalink.