ירח דבש בפיליפינים

ירח דבש בפיליפינים

הפיליפינים הם רפובליקה של כמה איים (למעשה מעל לאלפיים) הממוקמים בדרום מזרח אסיה. התיירים המגיעים אליהם מעדים על החופים הקסומים, נופים יפיפיים ואנשים נחמדים. כל אלו ועוד סיבות רבות הפכו את האיים לאחד המקומות המושלמים לירח דבש בפיליפינים. אמנם הטיסה אל הפיליפינים לוקחת יותר זמן מטיסה לאירופה ובהתאם לכך, עלותה תהיה יקרה יותר, אך השהות במקום תהיה מפנקת ובעלות נמוכה מאד.

צלילה ומלונות ברמה גבוהה

ירח דבש בפיליפינים הוא הזדמנות מעולה ליהנות מכל העולמות. עולם הדגה מרגש ותוכלו לבחור אם לחוות אותו בשחיית שנורקל או לצאת בליווי לצלילה זוגית אשר תשאיר אצלכם את אחד הזיכרונות המרגשים שילוו אתכם לאורך שנים. לצד אטרקציות שכאלה תוכלו לבחור כזוג לנוח על החוף, להתפנק בבתי המלון ותוכלו להרשות לעצמכם להתפנק.

על איזה ירח דבש אתם חולמים?

זוגות אשר מעוניינים לצאת אל ירח דבש בפיליפינים ולשלב טיולים במהלך הזמן המשותף, ימצאו כי מדובר במשימה קלה מאד כשהאיים מציעים שלל הרפתקאות. זוגות אשר חולמים להשתחרר מכל הלחצים ולא לעשות דבר מלבד לבלות יחדיו, ימצאו כי הפיליפינים הם יעד מושלם. לכן, כל שאתם צריכים לעשות בעת תכנון ירח הדבש שלכם הוא לחשוב מה אתם אוהבים, במה תרצו להתמקד ולאחר מכן לבחור את המסלול או האי המתאים לכם ביותר.

רפובליקה בה מעל 2000 איים מיושבים

רפובליקת הפיליפינים מורכבת מיותר מ-7000 איים אשר מעל ל-2000 מהם מיושבים בבני אדם. כמעט בכל מקום ישנם חופים קסומים ואנשים נחמדים אך בתכנון ירח דבש בפיליפינים אפשר למצוא כי ישנם אזורים הנותנים מענה טוב יותר להגשמת חלומותיכם ולשם אתם תרצו בוודאי לצאת (ולא תהיו חייבים להישאר כל הזמן באי אחד).

This entry was posted in טיולים בחו"ל. Bookmark the permalink.