טיול מאורגן לקובה

טיול מאורגן לקובה – האופציה הטובה

כשאנחנו חושבים על השם קובה מיד עולות לנו בראש מחשבות על פידל קסטרו, סיגרים, מוזיקת סלסה ורומבה, חופים בתוליים ובקיצור מדינה ששווה לבקר בה. אחרי שהתייעצתם עם האישה והחלטתם לבחור בקובה כיעד החופשה הבא שלכם נותר רק לסגור האם זה יהיה טיול מאורגן לקובה או לא.

קובה, להבדיל משאר המדינות בדרום ומרכז אמריקה, אינה נוחה לטיול לבד. מעבר לעובדה שאתם לא יודעים את השפה, העובדה שמדובר במדינה בה השלטון מעורב בכל דבר ואינו באמת נגיש לטכנולוגיה המערבית המתקדמת יכולה לעשות קשיים גדולים למי מכם שיחליט לטייל לבד. לכן הטיול המומלץ לקובה הוא טיול מאורגן.

טיול מאורגן- חשוב לבחור נכון
הטיול בקובה אינו טיול זול ולכן עליכם להבטיח שהקבוצה  עימה תצאו תהיה קבוצה איכותית, כזו שתעניק לטיול שלכם מימד נוסף. חשוב מאוד לברר בדיוק מי מצטרף אליכם לטיול ואם אפשר אפילו להיפגש קודם כל כולם ביחד על מנת לראות האם יש כימיה.

בנוסף, תבררו מי המדריך שיוצא אתכם, מה הניסיון שלו, המלצות וכו'. זכרו – לא משנה כמה קובה יפה ומרתקת אם תטילו בה עם אנשים שאתם לא אוהבים חווית הטיול עלולה להיהרס לכם וחבל. אם אתם יכולים ליצור קבוצה של חברים זה אפילו מומלץ, טיול מאורגן לקובה עם חברים שלכם או מכרים יכולה להוות אופציה בטוחה ומרגיעה יותר עבורכם, ככה תוכלו לשלב בין חווית הטיול והחוויה שלהיות עם אנשים שאתם אוהבים.

טיול מאורגן לקובה – להגיע מוכנים!
למרות שמדובר בטיול מאורגן עם מדריך ותוכנית טיול מסודרת מומלץ להגיע עם ידע מקדים, אתם יכולים להיכנס לאתרי האינטרנט המלאים בפרטים אודות קובה, ללמוד קצת מילים בספרדית בסיסית ובקיצור להגיע יותר מוכנים. זה יכול להקל עליכם את ההסתגלות בטיול. הטיול לקובה אינו ארוך ולכן חשוב לפתוח אותו ברגל ימין.

טיול מאורגן לקובה – גן עדן זה כאן!
אז אחרי שבחרתם קבוצה נכונה ומדריך תותח, למדתם קצת מילים בספרדית ואפילו הורדתם מפות באינטרנט הגיע הזמן לדבר האמיתי. כל מה שפנטזתם לא משתווה למה שתחוו כאשר תגיעו לקובה. מדינה שהחיים בה נעצרו מלכת, מכוניות סובייטיות ישנות ותחושה כאילו חזרנו אחרוה בזמן.

ברחובות תוכלו לראות חברות של נגני רחוב ובמעודני הלילה תסתחררו ממוזיקת הסלסה והנשים הקובניות החושניות. ואם זה לא מספיק תועלו ליהנות מסיגרים משובחים, חופי ים תכולים ואווירה משגעת.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.