טיול מאורגן לויטנאם

ויטנאם, אטרקציות מרכזיות

ויטנאם היא עיר מיוחדת המשלבת קסם היסטורי יחד עם ערים גדולות וחופים וכפרים ציוריים. הנה מספר אטרקציות מרכזיות שיעשו לכם חשק:

  • החוף בנה טראנג: זו היא עיירת חוף פופולארית מאוד בה חופים ומפרצים מיוחדים לצלילה, שנרקול, ספורט ימי ועוד.
  • העיר העתיקה בהוי אן: הוי אן, עיר החייטים, הממוקמת במרכז ויטנאם ועמוסה בחנויות של חליפות (מכאן שמה). העיר העתיקה היא רובע עם אווירה מיוחדת ושונה ומלאי בתי קפה ומסעדות לבילוי.
  • שייט במפרץ האלונג: מפרץ זה נבחר כאחד משבעת פלאי תבל העולמיים, וכל מילה נוספת מיותרת.
  • אירוח בייתי בכפרים: אירוח מסוג זה יתן לכם לספוג את האווירה של החיים בכפר, ויעניק לכם הזדמנות חד פעמית להציץ לחיי המקומיים.

טיול מאורגן לויטנאם לגילאים צעירים

טיולים מאורגנים למדינה מיוחדת זו יוצאים בתקופות שונות, במחירים שונים ובשלל סוגים. למעט השוני באטרקציות, טיול מאורגן לויטנאם יכול להיות מיוחד גם באופיו. קיים סוג של טיול מאורגן לויטנאם שהוא טיול הנועד לצעירים בלבד. טיול מאורגן זה נועד למטיילים בגילאי 20-30 אשר מעוניינים בטבע, נופים עוצרי נשימה ופעילויות ימיות מהנות במיוחד. הטיול מלא באטרקציות שיכולות להתאים לצעירים כמו מסיבות חוף, קניות ורביצה על החול.

טיול מאורגן לויטנאם עם ילדים

אלו מכם שיבחרו בטיול מאורגן לויטנאם עם ילדים, ורוצים להפוך את החופשה למשפחתית, יופתעו לגלות כי ויטנאם מציעה מגוון רחב של אטרקציות גם לילדים:

  • שמורת הטבע בה בה
  • נסיעה בשדות האורז והתירס
  • צלילה ושנירקול בחופים ועוד…

טיול מאורגן בויטנאם להיכרות

סוג נוסף של טיול מאורגן לויטנאם הוא טיול מאורגן לרווקים המעוניינים גם בהכרה של חבר או בן זוג במהלך הטיול. טיול בחופים הרונטיים של ויטנאם, שייט מיוחד או בילוי בבתי קפה ופאבים בשעות הערב עשוי להיות רקע רומנטי לסיפור אוהבים שנרקם בטיול מסוג זה. אז אם אתם מרגישים שאתם רוצים לחוות טיול מעולם אחר, תרבות שונה ועם הרבה חוויות מרתקות, אין כל צל של ספק כי טיול מאורגן לויטנאם יעשה עבורכם את כל העבודה.

This entry was posted in טיולים בחו"ל. Bookmark the permalink.