טיולים מאורגנים לדרום אמריקה

טיול לדרום אמריקה, הם כבר לא נחלתם הבלעדית של הצעירים הישראלים ובשנים האחרונות הם זוכים לביקושים גם בקרב מטיילים בוגרים ומשפחות עם ילדים. היום יותר ויותר אנשים עושים טיולים מאורגנים לדרום אמריקה, המציעים לתיירים שלל של סוגי חופשות: בברזיל, בצ'ילה, בארגנטינה, בפרו או בבוליביה. התיירים יכולים לבקר בהרי האנדים, בנהר האמזונס הגדול בעולם, בהרי געש, בג'ונגלים גדושי חיות אקזוטיות, להתפנק בחופי הים הטרופיים, לבקר בקרנבל בריו דה ג'ניירו, ללון בכפרים קולוניאליים עתיקים וכמובן להתפנק מהמבחר הגסטרונומי העצום שיש בדרום אמריקה. זו יכול להיות טיול שמתאים לילדים קטנים ויכול להיות טיול שמתאים רק לזוגות צעירים בעלי כוח פיזי לא מבוטל, אך או כך, טיולים מארגנים לדרום אמריקה מציעים עולם אינסופי של אפשרויות לחופשה שתיזכר לעד.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה – לצעירים

טיולים מארגנים לדרום אמריקה מאופיינים כטיולים עתירי נופים צבעוניים, תרבות דרום אמריקנית עשירה והמון אטרקציות מכל הסוגים. בין האטרקציות ישנן כאלה שמתאימות לצעירים, זאת בעיקר בשל הקושי הפיזי הכרוך בטיולים מסוג זה. לרוב מדובר בשיט בנהר האמזונס הסואן, בטיול של כמה ימים בתוך הג'ונגלים הפראים, בטיפוס הרים או בקפיצת בנג'י. משום שלעיתים מדובר בטיולים ממש מסוכנים, הן בשל האי הידיעה של האזור הגיאוגרפי והן בשל חוסר הבנה בתרבות המקומית, טיול מאורגן יכול לספק לכם את כל הביטחון הדרוש לכל אורך הטיול.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה – לכל המשפחה

טיול משפחתי לדרום אמריקה יכול להיות טיול חווייתי המאחד את כל המשפחה. היום יותר ויותר משפחות מזמינות טיולים מאורגנים לדרום אמריקה במטרה לעשות טיול שיגלה לילדים עולמות חדשים וריגושים נדירים. הילדים יכולים ליהנות מטבע פראי של ג'ונגלים, ממגוון עצום של חיות בר נדירות, החל מתנינים, קופים, יגוארים ועד אנקונדות ענקיות, מחופי ים המציעים אטרקציות מרתקות לילדים, שלא לדבר על זמן איכות עם כל המשפחה והכרות עם חברים חדשים.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה – לזוגות

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה הם הטיולים המדהימים והמתאימים ביותר לזוגות נישואים או לזוגות בירח דבש. כך לדוגמא, זוגות יכולים לבקר בקרנבל הברזילאי המפורסם, שם ימצאו שפע של אהבה ורומנטיקה, הם יכולים להתפנק על החופים הברזילאים, אליהם כמובן כדאי להגיע מצוידים בבגדי ים בגזרה הברזילאית, לרקוד טנגו חושני לאור נרות באחד הבארים הארגנטינאים או לצאת למסע בעקבות האמזונות המיתולוגיות בנהר האמזונס הגדול בעולם.   למעשה, כל אזור וכל עיר בדרום אמריקה מציעים לתיירים נופש ברמה בינלאומית ועם חוויות של פעם בחיים.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.