טבעת אירוסין סוליטר

כל מה שרציתם לדעת על טבעת אירוסין סוליטר

מבין מגוון טבעות האירוסין אשר אפשר לבחור היום, נראה כי טבעת אירוסין סוליטר הייתה ונשארה הטבעת הקלאסית אשר בסופו של דבר, בה מרבית הזוגות בוחרים. השאלה היא כמובן מדוע מדובר בשילוב מנצח כל כך אשר רבים בוחרים בו? איך זה שכמעט כל הגברים בוחרים בה על מנת להציע נישואין לבנות הזוג שלהם? ומה הן המגמות בתחום זה? המאמר אשר לפניכם יסקור עבורכם את כל מה שרציתם לדעת על טבעת אירוסין סוליטר ולא היה לכם את מי לשאול.

המראה הפשוט והמנצח

העיצוב של טבעת אירוסין סוליטר הוא כדלקמן: בסיס הטבעת עצמו איננו עבה באופן מיוחד, והוא על פי רוב עשוי או מזהב או מזהב לבן או מכסף. במרכזה של הטבעת, משובץ יהלום, כאשר השיבוץ עצמו הוא בצורת הזרועות, קרי ארבעה זרועות קטנים אשר נשלחים ממרכז הטבעת, והם אלו אשר מחזיקים את היהלום עצמו. כמובן שגודל היהלום יכול להשתנות בהתאם למחיר, ובהתאם לבחירה של בני הזוג.

מה משפיע על המחיר של הטבעת?

המחירים של טבעת אירוסין סוליטר יכולים להשתנות מאד. תוכלו למצוא טבעת אירוסין סוליטר אשר תעלה כמה אלפי שקלים בודדים בלבד, ותוכלו למצוא מצד שני טבעת אירוסין סוליטר שתעלה עשרות אלפי שקלים, במחיר שכבר מתקרב ל100 אלף ש"ח. אז מה עושה את ההבדל בעצם? קודם כל בסיס הטבעת כמובן חשוב ומשמעותי ביותר, ואי אפשר להפריז בחשיבות השפעתו של היהלום על המחיר. ליהלום גדול ומבריק ואיכותי יותר – יש כמובן השפעה עצומה על המחיר של הטבעת.

וזה מתאים לכל אחד

הדבר היפה הוא, שכל אחד יכול לבחור היום טבעת אירוסין סוליטר לכבוד הצעת נישואין. מדובר על שילוב מנצח ללא כל צל של ספק. יש טבעות סוליטר אשר הן עדינות במיוחד ויכולות להתאים לאישה עם אצבעות קטנות ועדינות במיוחד, וישנן טבעות סוליטר גדולות ומודגשות, אשר יתאימו לנשים עם נוכחות בולטת בחדר ועם אהבה אל תכשיטים גראנדיוזים. תמיד מדובר על טבעת נהדרת, שתוכל לרגש כל אישה שמקבלת הצעת נישואין.

This entry was posted in תכשיטים. Bookmark the permalink.