השתלת שיניים בראשון לציון – על ההליך

כמובן שראוי לציין ,שאנו מדברים על טיפול של השתלת שיניים בראשון לציון, משום שאתם תושבי העיר והסביבה ולכן אתם תפנו למרפאה בעיר הזו. באופן כללי, אין שום ספק כי הטיפול של השתלת שיניים בראשון לציון לא שונה במהותו מכל טיפול אחר שלהשתלת שיניים שנעשה בארץ, ושמטופלים רבים נהנים ממנו. אז מהם השלבים השונים שכדאי להכיר?

כל שלבי ההשתלה לפניכם

קודם כל, רופא מוחה ישלח אתכם לסדרה של בדיקות מהירות – כולל בדיקת בעזרת צילום החניכיים שלכם, וכן בדיקת דם. הבדיקות הללו נועדות כדי לוודא שאתם יכולים לעבור טיפול של השתלת שיניים בראשון לציון בלי שום הפרעה, שאין לכם רגישויות מיוחדות, ושאין בעיות יוצאות דופן בחלל הפה.

בהמשך, מבצעים הכנה ללסת שלכם לקראת ההשתלה. מדובר בעיקר על בדיקה האם יש כמות מספקת של עצם שן, כדי שהתהליך של השתלת שיניים בראשון לציון. אם אין כמות מספיקה (וזה לא נדיר בכלל, כי לרוב בגלל המחסור יש בעיה בשיניים מלכתחילה), אזי אתם תעברו קודם כל תהליך של הרמת הסינוס והחדרה של מילוי מלאכותי או טבעי לעצם השן, ולאחר שייקלטו, יהיה אפשר להמשיך בהשתלה (ל עתים רציך להמתין ולעתים לא).

בהמשך מבצעים כמובן את ההשתלה עצמה בכל שיטה שנדרשת – בין אם זו שיטה של העמדה מידית ,שיטת אול און 4, או השיטה הקלאסית והארוכה – שהיא גם הבטוחה ביותר.

ומה יקרה לאחר ההשתלה?

כשהטיפול של השתלת שיניים בראשון לציון יסתיים, אתם תלכו לבית שלכם. הרופא ירשום לכם מרשם למשככי כאבים, ורצוי לקחת יום מנוחה בבית. תוך זמן קצר אתם תשימו לבש אתם יכולים לבצע שוב פעולות עם הכתרים שהותקנו על השתל כולל שתיה, אכילה, דיבור, ועוד.

השתלת שיניים בראשון לציון

This entry was posted in שיניים. Bookmark the permalink.