הרשמה אל הכנה למבחן gmat

יש מי שמסיים תואר ראשון ובאופן טבעי ממשיך את המסלול האקדמי שלו ונרשם ללימודי תואר שני. בדרך לפעמים צריך לעבור בחינות רלבנטיות למסלול ולחוג הנבחרים, ישנם מקצועות ספציפיים בהם התואר הראשון הוא בעיקר בסיס ללימוד המקצוע והתואר השני והדוקטורט הם דריסת הרגל החשובה והמקצועית אל תוך נבכי הקריירה. כך זה למשל בתוך מקצועות כגון רפואה, פסיכולוגיה או מנהל עסקים ברמה גבוהה. ברוב המקרים על מנת להתקבל ללימודי תואר שני במוסדות גבוהים צריך לעבור מבדקים ובחינות כניסה בהתאם לסוג התואר ומהותו. מבחן ה- GMAT הוא מבחן בין לאומי בו נבחנים מועמדים לתואר ראשון ושני במוסדות לימודיים בכל רחבי העולם. זהו מבחן באנגלית שנרשמים אליו דרך בתי ספר מתמחים או דרך מסגרות המכינה במוסדות האקדמיים. מבחן ה- GMAT בודק יכולות מילוליות ומתמטיות ובוחן גם יכולות ניסוח באנגלית וכתיבה אנליטית. בישראל נבחנים בבחינת ה- GMAT בעיקר כאשר רוצים להתקבל לתואר שני במנהל עסקים, אך לא רק. הדרך הקלה ביותר להצליח את ההבטחה במבחן ה- GMAT היא לעבור קורס הכנה למבחן gmat מקצועי המועבר בארץ על ידי בתי ספר מתמחים.

עזרים שונים אותם מעמידים הקורסים של הכנה למבחן gmat

בדומה לקורסי הכנה למבחן פסיכומטרי, גם הקורס הכנה למבחן gmat מקיף ומקצועי וכדאי לשקול לקחת קורס אם אתם מעוניינים להעלות את סיכויי ההצלחה שלכם. חשוב להתכונן לבחינה אשר מתקיימת בתאריכים ספציפיים במהלך השנה וכוללת גם תהליך רישום מפותל שצריך להתאים לזמני הרישום באוניברסיטאות.

* קלטות וידאו – עזר לימודי, אשר מאפשר למשתתפים לצפות בשיעורים מוקלטים כגיבוי למקרים של החמצת שיעור, או לצורך צפייה נוספת בנושא שנלמד בשיעור.

* מודול לתרגול – המשתתפים בקורס הכנה למבחן gmat מקבלים עם הרישום מודול לתרגול מאות שאלות מתוך בחינות ה- CAT.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.