הקלטת שיחות באנדרואיד

מתי נרצה להקליט שיחות, האם מדובר בפעולה חוקית וכיצד הדבר יכול לסייע לנו? הסיטואציות שבהן נרצה לבצע הקלטת שיחות באנדרואיד הן סיטואציות שונות, ובכמעט כל אחת מהן מדובר בפעולה שנכפית עלינו מכיוון ואנחנו רוצים להבטיח שמירה על זכויות שונות שלנו. דוגמה בולטת לכך נמצאת בעולם התעסוקתי, כשאנחנו נמצאים בשיחות פיטורין. אם אנחנו מרגישים שאנחנו מפוטרים כתוצאה מסיבה בלתי חוקית או לא הוגנת, או אם אין לנו מכתב פיטורין ואנחנו רוצים להבטיח את פיצויי הפיטורין שלנו למרות זאת, אנחנו יכולים לבצע הקלטת שיחות ולהבטיח את השמירה על זכויותינו. והנה עניין חשוב שעלינו להבין – הקלטת שיחות פעולה חוקית לחלוטין וזכות שקיימת לנו בכדי לשמור על זכויותינו, בתנאי שאנחנו לוקחים חלק בשיחה ולא מבצעים האזנה והקלטה בלתי חוקית לשיחה שבה אנחנו לא משתתפים. כעת נבין בדיוק כיצד נבצע הקלטת שיחות באנדרואיד.

מהן האפשרויות שיש לנו כשאנחנו רוצים לבצע הקלטת שיחות באנדרואיד?

עם התפתחות מכשירי הסמארטפון, ביצוע הקלטת שיחות נהיה פשוט הרבה יותר. הדבר נכון במיוחד במערכת ההפעלה הגדולה ביותר בעולם, מערכת האנדרואיד. הקלטת שיחות באנדרואיד היא פשוטה במיוחד עבור שיחות פרונטאליות, דרך אפליקציית רשמקול בסיסית. אבל בניגוד למערכות הפעלה אחרות (iOS), באנדרואיד ניתן לבצע הקלטת שיחות גם לשיחות טלפון תוך כדי דיבורן באמצעות אפליקציות נוחות וחינמיות.

כמה אפליקציות להקלטת שיחות באנדרואיד תוך כדי דיבור בטלפון

האפליקציה החינמית שמשמשת להקלטת שיחות באנדרואיד היא InCall Recorder, ששומרת את השיחות כקבצי MP3, כך שהם גם תופסים מעט מאוד מקום על הטלפון. עוד אפליקציה פופולארית במיוחד שמצטיינת באבטחה גבוהה של השיחות המוקלטות היאCall Recorder, והאפליקציה המתקדמת ביותר (בתשלום) שמאפשרת לנו לקבוע מספרים קבועים שמוקלטים תמיד ומאפשרת הקלטה גם מדיבורית או מאוזניה היא ACR.

רוצה להקליט שיחות כמו מרגל? סרטון שחבל לפספס!

This entry was posted in מכשירים סלולרים. Bookmark the permalink.