הסרת עין הרע

הסרת עין הרע

הסרת עין הרע, גם בעידן הטכנולוגיה והמחשבים, זוכה ללא מעט עניין וביקוש. אולי בגלל שטרם התפתחנו מספיק כמין אנושי ואולי דווקא בגלל שהתפתחנו מספיק כדי להבין כי עין הרע זה לא משהו שקיים רק באגדות ובסיפורי סבתות.

הבנו שעין הרע קיים גם אם אנו מאמינים בכך וגם אם אנו אתיאיסטים גמורים בכל הקשור לאמונות תפילות. זו הסיבה שהתחום של הסרת עין הרע מציע לנו מבחר רב של מומחים ומיסטיקנים שונים העוסקים בין היתר גם בהסרת עין הרע ורבבות אנשים מכל שכבות האוכלוסייה ומכל הגילאים נעזרים מידי פעם בשיטה זו או אחרת להסרת עין הרע.

הסרת עין הרע

הסרת עין הרע – מה זה בכלל עין הרע

משמעות הדבר של עין הרע שמישהו השליך על האדם אנרגיה שלילית העלולה להזיק כמעט לכל דבר הקשור לחייו: משפחה, עבודה, בריאות, ילדים, זוגיות וכו'. אנרגיה זו נובעת מכמה סיבות כמו קנאה, שנאה, איחולים רעים לאדם וקללות ו"נדבקת" בעיקר לאנשים בעלי הגנה אנרגטית נמוכה שמקורה בדיכאון, מחלות, מחשבות שליליות וכן ברמה רוחנית נמוכה של האדם.

הסרת עין הרע – איך זה עובד ומה השיטה?

אדם החש כי יש עליו עין הרע, כדאי לו מאד ובמהירות האפשרית להגיע לאחד המומחים בתחום של הסרת עין הרע. גם לאנשים ששמים לב שהדברים לא מסתדרים להם ושהתוכניות שלהם לא יוצאות לפועל מומלץ לפנות למומחה להסרת עין הרע. אומנם לפני כל טיפול להסרת עין הרע, המומחה קודם כל בודק האם אכן יש עליו אנרגיה שלילית ומנסה לאבחן מה טבעה.

את המומחים להסרת עין הרע אפשר למצוא דרך האינטרנט והם מציעים מגוון רב של שיטות, החל מניקוי אנרגטי, עבודה עם קמעות וחמסות, קשירת חוט אדום, ועד להסרת עין הרע בעזרת קריאת פסוקי תהילים, תרגילים מעשיים בקבלה ואפילו בעזרת עופרת.

הסרת עין הרע – איך להישמר מעין הרע

על מנת להישמר מעין הרע יש לחזק את הגוף האנרגטי שלנו. זה אומר שיש ליצור מעין מעטפת הגנה אנרגטית, בועת אור, כדי שאף אנרגיה רעה לא תוכל לחדור אליכם ולפגוע. כשאנו שומרים על אופטימיות, על שמחה פנימית וחיוך, אנו שומרים על תדר גבוה הגורם להיווצרותה של מעטפת ההגנה האנרגטית שלנו.

עם זאת, כשאנו עצובים ומדוכאים נמשוך אלינו תדרים אנרגטיים נמוכים הפוגעים במעטפת ההגנה. בנוסף, אפשר גם להשתמש בקריסטלים להגנה אנרגטית, בחמסות ועוד אינסוף פטנטים נפלאים של סבתא: שום, סיכת ביטחון, מלח, פירורי לחם וכן הלאה.

This entry was posted in מיסטיקה. Bookmark the permalink.