הסוגים השונים של פוליש לרצפה

למה לעשות פוליש לרצפה?

פוליש לרצפה הוא תהליך הנעשה לרצפות אשר בסופו מתקבלת רצפה בעל מראה מבריק ונקי במיוחד. בניגוד לניקיון פשוט, תוצאותיו של פוליש לרצפה מחזיקות זמן רב כאשר האורך המדוייק תלוי בסוג הרצפה ובסוג הפוליש. לביצוע פוליש לרצפה מומלץ להיעזר בחברת ניקיון המתמחה בביצוע פוליש לרצפה. פוליש לרצפה דורש שימוש בחומרים שונים ומומחיות בביצוע (הן מבחינת טכניקה והן מבחינת כמויות וריכוזים של החומרים). החומרים הללו הינם חומרים חזקים בדרך כלל ועל כן צריך לוודא כי סוג הפוליש וסוג החומרים אכן מתאימים לסוג הרצפה עליה מעוניינים לעבוד. שני סוגי הפוליש הפופולריים ביותר הם פוליש ווקס ופוליש קריסטל.

פוליש ווקס

פוליש ווקס הוא הסוג הזול והמהיר יותר של פוליש רצפה. פוליש ווקס מעניק מראה מבריק אשר מחזיק מעמד עד שנה. זאת אומרת שבכל שנה מומלץ לחדש את הפוליש על מנת לשמור על מראה רצוי של הרצפה. במסגרת פוליש ווקס מקרצפים את הרצפה באמצעות מכונת קרצוף מיוחדת אשר מנקה את הרצפות לעומק וביסודיות. לאחר מכן מורחים על הרצפה את הווקס. פוליש ווקס גורם לרצפה להיות חלקה, ועל כן הוא אינו מומלץ בבית בו יש ילדים קטנים או דיירים מבוגרים אשר עלולים להחליק. החיסרון בפוליש ווקס הוא שהפוליש סופג שריטות וסימנים.

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל הוא הסוג היקר והאיכותי יותר של סוגי פוליש ברצפה. במסגרת פוליש רצפה מנקים את הרצפה בצורה יסודית במכשיר אשר גם מחמם אותה מעט. לאחר מכן מורחים על הרצפה חומר מיוחד הנספג במרצפות. את החומר מורחים במספר שכבות על מנת להקנות לו יציבות. כך מתקבל מראה מבריק במיוחד אשר מחזיק מעמד לאורך שנים. פוליש קריסטל מתאים במיוחד לרצפת שיש.

This entry was posted in ניקיון. Bookmark the permalink.