הליך גישור גירושין – שפע של יתרונות

הליך הגירושין הינו הליך מתוח, עם הרבה רגשות ומשקעים. מדובר במשבר אותו חווים בני הזוג והסובבים אותם, והדבר מקשה מאוד על בני הזוג לנהל שיח הגיוני ותקין, שיאפשר להם להגיע להסכמה. כך, לעיתים הדברים מדרדרים למאבקים לא נעימים, סכסוכים ומחלוקות. הרבה זוגות בוחרים לנהל את הליך הגירושין שלהם בכותלי בית המשפט, והדבר יוצר מאבק משפטי סבוך וארוך, אשר גוזל מבני הזוג זמן רב ופוגע בהם כלכלית. הליך גישור גירושין הינו הליך אחר ושונה, אשר מאפשר לצדדים לנהל שיח רגוע יותר, ובוגר, בדרך של נועם והסכמה הדדית. הליך זה לעיתים גם מומלץ אף על-ידי המערכת המשפטית, שמודעת ליתרונות הגישור ולפתרון הבריא והאיכותי שהוא יכול לספק.

הליך גישור גירושין – כיצד ההליך מתנהל?

הליך גישור גירושין מציב במוקד את הצורך והרצון להגעה להסכמה משותפת. בהליך זה, בניגוד להליכים אחרים, אין רצון לנצח או להשפיל את הצד השני, אלא להפך, ישנו דגש רב על שיתוף פעולה בין הצדדים, הידברות והגעה להבנות. המגשר מסייע לבני הזוג לנהל תקשורת ביניהם, לצמצם את הפערים, ולהתקרב להסכמה. היתרון המשמעותי של הליך זה הוא ששני הצדדים נרתמים ביחד על-מנת להגיע להבנה ולהסכם, ולא נאבקים זה בזה אלא מנסים למצוא פתרונות יחד. הדבר מיטיב כמובן גם עם הילדים, אשר מרגישים כי הוריהם פועלים בצורה בוגרת, והדבר יכול לשמש עבורם דוגמא לפתרון סכסוכים ובעיות, נוסף על-כך שהליך הגישור שומר על יחסים תקינים בין ההורים, מה שמקל מאוד על הילדים להתמודד עם גירושי הוריהם.

הליך גישור גירושין – הפתרון הנכון

במידה והסכסוך בהליך הגירושין נראה לא פתיר, כדאי מאוד לפנות קודם למגשר ולהליך הגישור, על-מנת לקבל הזדמנות למצוא פתרון נכון יותר, בדרך נעימה וקלה הרבה יותר, אשר תיטיב עם בני הזוג מכל הבחינות.

הליך גישור גירושין

This entry was posted in גירושין. Bookmark the permalink.