הלוואה לעסקים קטנים מסוגים שונים

חלק ניכר מההלוואות שגורמים עסקיים נוטלים כיום, הן הלוואה לעסקים קטנים. מהו עסק קטן? לרוב לפי ההגדרה שלו, מחזור העסקים של עסק קטן בשנה, נמוך משני מיליון ש"ח, ובהתאם לכך כלל הפעילות העסקית שלו נחשבת מצומצמת יחסית. לא פעם עולה הצורך בנטילה של הלוואה לעסקים קטנים, במיוחד כאשר העסקים הללו נפתחים, או כאשר הם רוצים להתרחב ולתקוע יתד בעולם העסקים. אולם, איך בכלל נוטלים את ההלוואות הללו?

הנה כמה צעדים חשובים

קודם כל, כשנוטלים הלוואה לעסקים קטנים צריך לזכור שמבחינת הגוף שמספק את ההלוואות, עסק קטן נחשב למשהו שאיננו כה בטוח. עסקים קטנים, על אחת כמה וכמה שהם חדשים, מנוהלים לעתים ע"י אנשים שיש להם ניסיון עסקי מועט, ולכן הגורם המממן מרגיש שהוא נוטל סיכון מסוים כשהוא מספק הלוואה לעסק הקטן שלכם.

מה זה אומר מבחינתכם?

זה אומר שאם אתם רוצים לקבל הלוואה לעסקים קטנים אתם צריכים להוכיח הרבה רצינות. זה אומר שאתם צריכים לשבת ולכתוב תוכנית עסקית מפרוטת במיוחד אשר תראה עד כמה אתם מתכננים את העסק שלכם ובאיזו מידה של פירוט, ואילו סיכונים אתם מודעים ואיך תשקיעו את הכסף. זה גם אומר שאתם צריכים לבוא לפגישות השונות בצורה מכובדת, לבושים היטב ולדבר בנימוס – כדי לשפר את הסיכויים שתקבלו הלוואה לעסקים קטנים. מהצד השני, כשאתם רוצים לקבל הלוואה לעסקים קטנים, אל תשכחו לפנות להרבה גופים כולל גם לקרנות שמעניקות באופן ספציפי הלוואות שמיועדות לעסקים קטנים.

זו ההזדמנות שלכם לפרוח

רוב העסקים הקטנים, מצליחים ומשגשגים משום שבעליהם השכילו ליטול הלוואה לעסקים קטנים בתנאים נוחים, ולא רק שהם החזירו את כל ההלוואות הללו – אלא שהם השקיעו נכון את סכום ההלוואה ובהמשך גזרו לא מעט רווחים.

This entry was posted in הלוואות. Bookmark the permalink.