היתרונות של פורום gmat

פורום gmat הוא יישום אינטרנט מקוון המשמש לדיונים. הפורום מלווה סטודנטים בקורס הכנה למבחן gmat ובעזרתו ניתן לסייע לגברים ונשים מכל רחבי העולם. היתרון הגדול של שימוש בפורום gmat הוא שיתוף פעולה בין הסטודנטים. בעזרת הפורום ניתן להתמודד עם מגוון רחב של שאלות ולשאוב השראה מתשובות שונות. הפורום לא מחייב השתתפות פעילה והוא זמין עבור הסטודנטים מכל מחשב נייח או נייד, טלפון חכם וכמובן מחשבי לוח. בנוסף, בחלק מהקורסים מחייבים השתתפות בפורום על מנת לעקוב אחר התקדמות הסטודנט.

הפורום משמש לקיום דיונים בנושאים מוגדרים או כלליים סביב מבחני gmat. פורום כללי לדוגמא יעסוק במבנה הבחינה, בשיטת חישוב הציונים ובמועדי הבחינות הקרובות. לעומת זאת, פורום ספציפי יתמקד בחלק של החיבור, בחלק של החשיבה המשולבת או בחלק הכמותי לעומת המילולי. כל סטודנט בוחר את הפורום שמתאים לצרכים שלו ונעזר בו על מנת להשלים את המידע. זהו יתרון נוסף של הפורום שאותו לא ניתן להשיג בדרכים אחרות.

פורום gmat בשפות זרות

מבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים מסוג gmat כתוב בשפה האנגלית. זהו מבחן בינלאומי ולכן יש גם אפשרות להשתתף בדיונים המתקיימים בפורום בשפות זרות. מלבד העזרה המיידית שמספק פורום מן הסוג הזה לסטודנטים שמתכוננים לבחינה, אי אפשר להתעלם גם מהערך המוסף: פורום בשפה זרה מחייב את הסטודנטים לתרגל את האנגלית וכך מכין אותם מצוין למבחן. הפורום מונע עוגמת נפש ובסופו של דבר מעלה את הסיכוי לקבל ציון גבוה.

פורום gmat משנה לחלוטין את אופי ההכנה לקראת המבחן. הוא מתאים לקהל יעד מגוון וכדאי להיעזר בו. אפשר לקבל פרטים על פורום כזה מול המרצים ולערב גם חברים  לספסל הלימודים.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.