היתרונות של מערכת cloud call center

מערכת cloud call center היא מרכזיית ענן המותקנת בקרב עסקים, חברות וארגונים. המערכת מבוססת על פעילות מול שרת מרוחק שעליו נמצאת המרכזיה. באמצעות תשתית האינטרנט של הארגון מסוגלת המערכת לספק את כל שירותי המרכזיה תחת קורת גג אחת. מבחינת סוג התשתית, מערכת cloud call center אינה דורשת הקצאה טכנית מיוחדת. היא פועלת על תשתית האינטרנט הרגילה של העסק וכך חוסכת בהוצאות בטווח הקצר והארוך. עסקים קטנים יכולים להשתמש בתשתית האינטרנט הקיימת וליישר קו עם ארגונים ותאגידים בינלאומיים.
למידע נוסף על cloud call center לחץ כאן.

היכולות המתקדמות של מערכת cloud call center מציעות יתרונות משמעותיים. המערכת כוללת אפשרות להפקת דוחות בזמן אמת על כל השיחות הנכנסות והיוצאות. היא מאפשרת ניתוב אוטומטי חכם, ניהול פרופילים אישיים של לקוחות קיימים או חדשים וגם הקלטת שיחות. העלויות של הפעלת המערכת אינן גבוהות היות היא מותקנת על ענן. אין צורך בביצוע שינויים על מנת להתקין את המערכת ולהתחיל להפעיל אותה במוקדי שירות או מכירות.

החזר השקעה במערכות cloud call center

במונחי עלות מול תועלת, מערכת cloud call center מציעה החזר השקעה אופטימאלי. היא מאפשרת הקפצת מסך מערכות צד שלישי ומספקת מערך דוחות היסטוריים מובנה. עסק שעושה שימוש מושכל ביכולות המערכת מחזיק לעצמו את ההשקעה במהירות. בתוך המערכת יש ממשקי ניהול לקוחות ואפשרות לניהול קבלת מיילים ופקסים. המערכת חוסכת בהוצאות שוטפות, היא בטוחה לחלוטין והממשק שלה נוח לתפעול גם עבור עובדי חסרי הכשרה מוקדמת. מעבר לכך, במערכת יש הדרכה מובנית לצורך קבלת משוב וביצוע שינויים.

לסיכום, מערכות מחשוב מבוססות ענן משנות לחלוטין את הדינאמיקה של תחום התקשורת. כיום אפשר לראות זאת בתחומים רבים וגם במרכזיות ומוקדי שירות.

This entry was posted in מרכזיות. Bookmark the permalink.