היתרונות השונים של מענה טלפוני

כאשר לקוח פוטנציאלי מעוניין להתקשר אל חברה מסוימת ועונה לו תא קולי או מענה אוטומטי, הוא מיד מתאכזב. הלקוח הפוטנציאלי מעוניין לדבר עם נציג שירות אנושי ולהסביר לו את הבעיה אשר ניצבת בפניו למענה או לתת פרטים עבור השירות אשר הוא מעוניין לרכוש. המענה האלקטרוני לא מספק ללקוח הפוטנציאלי את התשובות שהוא חשב שהוא יקבל.

מענה אנושי לעומת מענה אוטומטי

אם נשווה בין מענה טלפוני אנושי לבין מענה אוטומטי, נראה באופן מובהק כי למענה הטלפוני יתרונות רבים וזאת מכמה היבטים, כלהלן – ראשית כל, נתון הזמן הבלתי יסולא בפז של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, בפנייה למענה אנושי חוסך הלקוח הפוטנציאלי את כל המחסומים והמסלולים בכדי לקבל מענה אנושי. כאשר יקבל הלקוח יחס חם ואדיב מנציג השירות, הדבר בהחלט יירשם לטובתכם ויעזור לכם בפעילות העסקית עם הלקוח הפוטנציאלי. שבעים אחוזים, על פי ממצאי מחקרים, לא משאירים הודעה במענה הקולי. הם אמורים להקשיב לתפריט מענה קולי מרובי לחיצות ושלוחות, וזה מתסכל אותם וגורם להם לוותר על השיחה. מה שלא קורה במענה האנושי, נציג השירות עונה באופן מידי בנימוס ומפנה אותם אל עבר מי שאמור לטפל בהם והם יוצאים מרוצים מהשיחה.

היתרונות של מענה טלפוני 

  • פעילות מלאה – המענה האנושי פעיל שבעה ימים בשבוע, עשרים וארבע שעות ביממה, כולל סופי שבוע.
  • איוש אינפורמטיבי – יש אופציה לשכור שירותי מענה אנושי של נציגים אשר יספרו לכל לקוח פוטנציאלי אשר יוצר עמם קשר אודות השירותים של החברה וכן אודות המוצרים שלה.
  • חלק מהעסק – בעת קבלת שיחה מלקוח פוטנציאלי, נציג של מענה אנושי יציין את שם העסק שלכם. דבר זה יוצר את הרושם כי נציג שירות זה הינו חלק ישיר של החברה שלכם.
  • משאירים הודעה – נציג אשר יעביר לכם הודעות מסודרות של כל הלקוחות הפוטנציאליים אשר התעניינו בשירות שלכם.

This entry was posted in עסקים. Bookmark the permalink.