האיטום האיכותי של מקלחונים חזיתיים

אחת הסיבות המרכזיות שבגינה אנשים מבקשים להתקין מקלחונים חזיתיים בביתם, היא היתרון של האיטום שהמקלחונים הללו מספקים. למעשה, קשה לחשוב על עוד פתרון לחדר הרחצה, שמספק לכם איטום איכותי כל כך. בעיית האיטום היא בעיה נפוצה מאד במקלחות ישנות, שבהן וילון האמבטיה אולי מספק מידה כזו או אחרת של פרטיות – אבל ממש לא מונע את זליגת המים החוצה, וגם לא תמיד מונע כניסה של אוויר קר לשטח המקלחת. מקלחונים חזיתיים פותרים למעשה את הבעיה הזו, באופן מושלם.

מהו הפתרון שהמקלחונים מציעים?

מקלחונים חזיתיים מורכבים מלוחות של זכוכי עבה ואיכותית מאד. בין לוחות הזכוכית, ישנם מגבי איטום מיוחדים, וכן נעילה מגנטית. כך אתם מיד נהנים משני יתרונות, הקשורים לתחום האיטום. בעזרת המגבים האוטמים של המקלחון החזיתי, אפילו טיפה אחת של מים לא תצא החוצה. המשמעות היא שחדר הרחצה לא מתמלא במים, וכך אפשר למנוע רטיבות מיותרת, ולא צריף גם לגרוף את המים בכל פעם מחדש. מעבר לכך, מקלחונים חזיתיים כוללים איטום וצלח מפני כניסה של אוויר למקלחון. זה לא אומר שאין זרימת אוויר – אלא פשוט שלא תהיה חדירה ישירה של אוויר קר למקלחון – והדבר מהווה יתרון נדיר בימי החורף. כמובן שמעבר לכך, מקלחונים חזיתיים מאפשרים לכם ליהנות מפרטיות מעולה, ברמה הרבה יותר גבוהה מזו של המקלחות.

פתרון נוח, אפקטיבי ומשתלם

כפי שאתם יכולים להבין הפתרון של מקלחונים חזיתיים נחשב כיום לפתרון מוביל, איכותי מאד, שמאפשר לכם ליהנות ממקלחת נעימה מאד, לנצל בצרה טובה את שטח חדר הרחצה, ובמקביל ליהנות מאיטום ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. זו ההזדמנות שלכם לקחת את התשתית הישנה שיש בבית שלכם, ולשדרג אותה תוך זמן קצר, ובעלויות נוחות במיוחד.

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.