דירות בכפר סבא

העיר כפר סבא נמצאת בדרום השרון ומציעה לתושביה רמת חיים איכותית. בכפר סבא קיימת סביבת מגורים נעימה ומומלצת לגידול ילדים עם רמת החינוך מבין הגבוהות בישראל. נתונים אלו, והקרבה של העיר למרכז הארץ הפכו אותה למבוקשת. רבים מעוניינים לרכוש דירות בכפר סבא ולבנות את חייהם בעיר אטרקטיבית כמו זו, ועל כן נוצר ביקוש גבוהה בשוק הנדל"ן בעיר כפר סבא.

דרישה גבוהה לרכישת דירות בכפר סבא

אזור המרכז בישראל מושך אליו אוכלוסייה רבה מרחבי כל הארץ בעיקר בגלל מקומות התעסוקה האיכותיים שמציע. כמו כן, בקרבת כפר סבא נמצא אזור היי טק איכותי ברעננה, אשר מספק תעסוקה רבה ומהווה מוקד שמאפשר נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית.

מעבר לכך, זוגות צעירים ומשפחות אשר מעוניינים לחיות בעיר מטופחת, נקייה, ובעלת הקפדה בתחום החינוך, ימצאו את העיר כפר סבא לזו שעונה על כל הבקשות. נוכח הדרישה לכמות של דירות בכפר סבא מעל לקיים, עיריית כפר סבא מקימה בתים חדשים ואף פועלת בתחום הבנייה הירוקה.

דירות בכפר סבא במסגרת בנייה ירוקה

השכונה הירוקה הראשונה שנבנתה בישראל היא שכונת כפר סבא בירוקה. מדובר בשכונה איכותית ויפה, שנועדה לקדם את איכות הסביבה ולאפשר לתושבים ליהנות משטחים פתוחים ומבנייה ירוקה.

תכנית בנייה ירוקה של דירות בכפר סבא כוללת בה ציפוי אבן למבנים, יצירת מערכת מחזור מים, הקמת רשת מחשבים ותקשורת מקומית, חיבורי גז, תקני בידוד ואיטום מחמירים, בניית חניות תת קרקעות, בניית פארקים בשכונה, מסלולי הליכה ומסלולי רכיבה על אופניים, חברת ניהול שכונתית ועוד.

על מנת לסייע לספק את הביקוש לרכישת דירות בכפר סבא, גם בשכונה הירוקה קיימות תוכניות לבנייה הצפויות להקים כ – 5,000 דירות בכפר סבא.

מחירים גבוהים נוכח הביקוש

רכישת בתים ו/או דירות בכפר סבא איננה עוד פתרון זול מחוץ לגבולות תל אביב. מדובר בסכומים גבוהים מאוד לקנייה, זאת בעיקר בגלל שדיור בכפר סבא הינו איכותי מבחינת תשתיות, נגישות, וחינוך מושקע. החיסרון שנגרם בעקבות עליית המחירים הוא שרבים וטובים מבני העיר כפר סבא עוברים לגור מחוצה לה, בגלל הקושי לקניית דירות בכפר סבא במחירים כה גבוהים.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.