גייז הכרויות – טיפים להכרות באתרי אינטרנט

אתרי גייז הכרויות מיועדים לגברים שרוצים למצוא גברים אחרים וליצור איתם קשר רומנטי. עולם האינטרנט הופך את ההכרויות לקלות יותר מאי פעם וכל אחד יכול למצוא את האחד שלו אם רק יקפיד לפעול על פי הטיפים הנכונים.

גייז הכרויות – להכין את הפרופיל האישי

הכנת הפרופיל האישי היא משימה שיש לתת לה זמן. הפרופיל האישי אומר עלינו הרבה והוא גם מציג תמונה שלנו והוא יקבע פעמים רבות אם ירצו להיות איתנו בקשר או לא. כמובן, על הפרופיל להיות מרשים, אך הוא לא יכול להיות המצאה. חשוב לכתוב בפרופיל רק דברים אמיתיים ואם יש לך מטרה מסויימת בהכרות (אהבה לכל החיים או הכרות קצרה) חשוב גם לציין זאת בפרופיל. לגבי התמונה, מומלץ מאד שהיא תהיה עדכנית, אף אחד לא רוצה להגיע למפגש הראשון ולגלות שהמציאות לחוד והתמונה לחוד.

גייז הכרויות – לספר את האמת

כדי למצוא גבר לבלות איתו יש לספר את האמת. האמת מתחילה בעריכת הפרופיל האישי, בחירת תמונה עדכנית (אך מחמיאה) וממשיכה בתקשורת. חשוב מאד לתאם ציפיות ולספר רק דברים שהם נכונים. אם יש לך תחביבים מסויימים, תוכל לציין אותם, אך אם הצד השני מספר לך שהוא עושה משהו ואין לך מושג בתחום, אתה יכול להיות עדין ולהודות שאתה מתעניין, אך לא להגיד שאתה מבין בתחום אם אתה לא.

גייז הכרויות – ליצור קשר הדרגתי

הדרך הטובה ביותר להכיר באתרי גייז הכרויות היא ליצור קשר הדרגתי. תחילה יש להסתכל על פרופילים שונים שישנם באתר ולבחור את הפרופילים המעניינים. העניין יכול להתבטא גם במראה וגם ממה שכתוב. לאחר מכן להתחיל ליצור קשר דרך האתר ורק כשאתה מרגיש בטוח כדאי שתחליפו פרטים אישיים.

This entry was posted in הכרויות. Bookmark the permalink.