גולן טלקום טלפון

רקע לשירותי הטריפל

בעבר הלא רחוק חברות הטלפון הקוי, האינטרנט וחברות הטלויזיה בכבלים סיפקו את שירותיהם בנפרד. כך, חברות האינטרנט סיפקו חבילות אשר נמדדו בדקות, חברות הטלויזיה השונות הציעו ללקוחותיהם מבחר ערוצים ללא תחרות מצד חברות אחרות, ושירותי הטלפון הקוי ניתנו על ידי חברה אחת בלבד. כלומר, הלקוחות צרכו כל שירות כזה בנפרד, והתשלומים לכל שירות כזה, היו גבוהים ביותר, כיוון שניתנו בנפרד, אך לא פחות חשוב מכך, משום שנשלטו על ידי מונופולים בשוק. עם השנים, חברות אחרות החלו להציע שירותים אלו כחלק מחבילה כוללת, מה שהפך את החבילה לכדאית כלכלית, אך המונופול בשוק, בעיקר בתחום הטלויזיה עדיין קיים. כיום, וכפי שעשתה עם שירותי הטלפון, מבקשת גולן טלקום לשנות את כללי המשחק בתחום חבילות הטריפל (הכוללות מתן שירותים הכוללים שימוש בטלפון נייח, אינטרנט וערוצי טלויזיה) ולהציע ללקוחותיה שירותים אלו במחירים תחרותיים ומשתלמים.

למידע נוסף לחץ כאן – גולן טלקום טלפון

מה כוללת חבילת הטריפל של גולן

בתחילת 2015 השיקה חברת האם הצרפתית של גולן טלקום ממיר חדש הכולל שתי קופסאות, הכוללות מודם, ראוטר, אנטנה סלולרית וממיר. החבילה לצרכן הישראלי, אמורה לכלול שיחות ללא הגבלה, שירותי אינטרנט וערוצי טלויזיה הכוללים גם שירותי VOD . באתר האינטרנט, מציעה גולן טלקום ללקוחותיה להרשם בהרשמה מוקדמת לשירות זה, אותו החברה מקווה להשיק עד סוף שנת 2015.

ייחודיות המוצר

הדבר המייחד את הממיר של חברת גולן שמושתת כאמור, על הממיר המוצע על ידי חברת האם בצרפת, היא העובדה שהממיר מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, המאפשרת חיבור של מכשיר הסמארטפון והמחשב לטלויזיה הביתית, ואף מאפשר שימוש במכשיר הסלולרי כשלט לטלויזיה.

This entry was posted in טכנולוגיה. Bookmark the permalink.