ביטוח לאומי טלפון

מציאת ביטוח לאומי טלפון עלולה להיות מורכבת, אך נחוצה, לרבים מאתנו

המוסד לביטוח לאומי הינו מוסד מדיני אשר מסייע למשפחות רבות במצוקה כלכלית וכן לאוכלוסיות חלשות שונות. הכלים בהם מסייע המוסד לביטוח לאומי רבים ומגוונים, ועל כל סוג בעיה ופתרון אחראית מחלקה אחרת, אליה יש לפנות במידה ואנו זקוקים לסיוע, כאשר לביטוח לאומי טלפון המוביל למוקד הארצי או טלפונים המובילים לכל מחלקה ישירות.

אז כיצד ניתן ליצור קשר עם ביטוח לאומי טלפון וכיצד ניתן ליצור קשר עם המחלקות השונות?

  • מוקד פניות ארצי: למוסד ביטוח לאומי טלפון ישיר יוביל אותנו למוקד פניות ארצי, בו נוכל לקבל סיוע והכוונה לגורמים הרלוונטיים לטיפול בבקשתנו. מספר הטלפון של המוקד הינו 04-8812345 או לחלופין *6050, ואליו נפנה כאשר אין אנו יודעים איזו מחלקה ספציפית מטפלת בבקשתנו. במידה ואנו כן יודעים, יש לפנות ישירות למחלקה.
  • תשלום חובות: רבים האנשים אשר זקוקים למוקד הטלפוני של ביטוח לאומי בכדי להסדיר את החובות שצברו למוסד זה. במידה ואנו רוצים ליצור קשר במהירות עם המחלקה הרלוונטית, ואף לפתור את הבעיה בצורה טלפונית, עלינו להתקשר למספר 08-6509911.
  • מילואים: הביטוח הלאומי אחראי על הסדרת שירותים רבים המגיעים למשרתי המילואים, וחשוב ליצור קשר עם מוסד זה בטרם אנו יוצאים למילואים ומיד כאשר אנו חוזרים מהם, בכדי למצות את זכויותינו. בכדי ליצור קשר הגורמים הרלוונטיים, נתקשר אל המוקד הטלפוני של ביטוח לאומי 02-6463010.
  • מרכז מידע ותמיכה לקשישים ומשפחותיהם: אחד השירותים המרכזיים שהמוסד לביטוח לאומי מעניק הינו מתן סיוע בצורות שונות לקשישים ומשפחותיהם. בכדי לקבל מידע נוסף על השירותים השונים, ובכדי להסדיר את התהליכים לקבלת כל זכאות למול המוסד לביטוח לאומי נוכל ליצור קשר עם המחלקה הרלוונטית במספר 02-6709857 או בטלפון *9696.
This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.