ביטוח חובה זול

ביטוח חובה זול – אפשרי ואף רצוי!

במדינת ישראל, כל כלי רכב ממונע אשר עולה על הכביש, מחויב בביטוח חובה. ביטוח חובה הוא ביטוח אשר לא ניתן להימנע מרכישתו, ובצדק. מדובר בביטוח אשר דואג לחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. ביטוח חובה הוא ביטוח אשר בא לטפל בכל פגיעה גופנית אשר עלולה להיגרם במקרה של תאונה. פגיעה זו יכולה להיגרם לנו, כנהגים, לנוסעים, לנהגים אחרים או להולכי רגל. באמצעות ביטוח חובה מדינת ישראל דואגת לכך שכל אחד אשר מעורב בתאונת דרכים בדרך זו או אחרת, יוכל לזכות לטיפול רפואי מתאים.

למרות חשיבותו הרבה של ביטוח חובה, לא מדובר בביטוח מספק. ביטוח חובה דואג אך ורק לפגיעות גופניות, ולא מכסה פגיעות הנגרמות לכלי הרכב עצמו. בשל העובדה הזו, רכישת ביטוח חובה איננה מספקת ועלינו לרכוש ביטוחים נוספים לכלי הרכב שלנו. על מנת שנוכל להפחית את ההוצאה הכלכלית הכרוכה בתשלום על כמה ביטוחי רכב במקביל, עלינו למצוא דרכים לרכוש ביטוח חובה זול.

ביטוח חובה זול- כיצד מוצאים?

בניגוד לביטוחים אחרים לכלי רכב, ביטוח חובה הוא ביטוח אשר מעוגן על ידי החוק. משמעות הדבר היא שמדובר בביטוח אשר סעיפיו קבועים ומחירו קבוע בכל אחת מסוכנויות הביטוח. יחד עם זאת, אין פירוש הדבר שלא ניתן למצוא ביטוח חובה זול. על מנת שנוכל למצוא ביטוח חובה זול, אשר יקל עלינו בהוצאות הרכב שלנו, עלינו להיות מודעים לעובדה שישנם פרמטרים אשר יכולים להשפיע על מחירו של ביטוח חובה.

פרמטר ראשון: אנחנו

    מחירו של ביטוח חובה תלוי במידה רבה בפרמטרים שונים הקשורים אלינו. נהג ותיק, או מבוגר יותר, יוכל לזכות בהנחה בביטוח החובה שלו. כמו כן, אנחנו יכולים להשפיע במידה רבה על מחירו של ביטוח החובה שלנו, באמצעות ההיסטוריה שלנו על הכביש. חברות הביטוח מעדיפות לבטח אנשים אשר הסיכוי שלהם להיות מעורבים בתאונה נמוך ככל האפשר. בשל הסיבה הזו, ככל שאנו נהיה נהגים זהירים יותר, כך יגברו סיכויינו לרכוש ביטוח חובה זול. במקרה ואין לנו היסטוריה תחבורתית של עבירות תנועה קודמות, או תאונות קודמות, נוכל לרכוש ביטוח חובה זול במידה משמעותית.

    פרמטר שני: סוכנות הביטוח

      סוכנויות הביטוח השונות מבינות בשנים האחרונות את הדרישה בשוק לביטוחי רכב שונים. בשל העובדה הזו, סוכנויות הביטוח מציעות עסקאות אשר מאפשרות לנו ליהנות מרכישת ביטוח חובה זול. עסקאות אלו הן פעמים רבות עסקאות "קומבינציה" אשר כוללות מספר פוליסות ביטוח רכב יחדיו. שכן, חברות הביטוח מעוניינות שנרכוש את כל ביטוחי הרכב שלנו באותה החברה. עסקאות אלו מאפשרות לנו ליהנות מרכישת ביטוח חובה זול בהרבה, ולצדו, ליהנות מכיסוי מקסימאלי לכלי הרכב שלנו.

      לסיכום, על מנת לרכוש ביטוח חובה זול עלינו לפעול בכמה מסלולים. המסלול הראשון להשגת ביטוח חובה זול, הוא להיות נהגים זהירים, דבר אשר ישתלם לנו בין כה וכה. המסלול השני, הוא העבודה המוקדמת אותה אנו צריכים לעשות מול חברות הביטוח השונות. על מנת שנוכל לרכוש ביטוח חובה זול, עלינו לערוך סקר שוק מקיף, בו נבחן את העסקאות השונות אשר מציעות לנו חברות הביטוח. באמצעות ההשוואה בין העסקאות השונות, נוכל למצוא ביטוח חובה זול ומשתלם.

      This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.