בגד ים שלם

בגד ים שלם יכול להתאים לכל אחת

מי מעדיפה ללבוש בגד ים שלם כשהיא הולכת לים או לבריכה? בעבר הגישה הייתה עם תפוצת הביקיני, שמי שבוחרות בבגד הים השלם אלו בעיקר נשים מבוגרות או מלאות במיוחד. אולם בשנים האחרונות נעשה שינוי של ממש. כיום לא מעט נשים בוחרות באפשרות של בגד ים שלם בעיצוב צעיר, בלי שום קשר בהכרח לגיל שלהן או למבנה גופן. בגד הים השלם יכול להחמיא לכל אחת! איך זה בכלל אפשרי שבגד ים מסוג אחד, מתאים לכל כך הרבה נשים? בואו ונסקור זאת ביחד.

יותר אפשרויות מגוונות

כדאי מאד לזכור כי בגד ים שלם כולל יותר שטח של בד. הדבר הזה הוא סוד ההצלחה של בגד הים השלם. ברגע שיש יותר בד – אפשר גם לעשות איתו הרבה יותר דברים, ובכך ליצור התאמה לגוף של האישה. ברגע שיש יותר בד "לשחק" איתו אפשר למשל למקד את תשומת הלב לאזורים שונים בגוף – בין אם מדובר על אזור החזה, המותר, הרגליים, וכיו"ב. כשיש יותר בד, גם אפשר ליצור אשליה של גוף מלא יותר או רזה יותר בהתאם לרצון. מעבר לכך, יש יותר אפשרויות שונות לעיצוב של בגד ים שלם – מי שאוהב למשל בגד ים בצבע בסיסי אחד או בגד ים שהוא דווקא "מקושקש" ועם דוגמאות רבות בעיצוב – כל אחת תוכל למצוא את העיצוב המושלם בבגד הים השלם.

וגם הרטרו חזר

סיבה נוספת לפופולריות של בגד ים שלם בקרב נשים הוא כמובן טרנד הרטרו. יותר ויותר נשים בוחרות ללכת עם בגד ים שלם פשוט כי אופנת הרטרו חוזרת אלינו בענק. אנחנו מוצאים המון בגדי ים בעיצוב של שנות ה50 וה60 עם טוויסט מודרני יותר כמובן. אולם הבסיס לרטרו – הוא בלבישת בגד הים השלם והאיכותי.

This entry was posted in בגדי ים. Bookmark the permalink.