בגדי ים ברזילאים

בגדי ים ברזילאים

הבגד ים הברזילאי הוא עיצוב סקסי ונשי הלקוח מחופי ברזיל, שם נשים נוהגות ללבוש בגדי ים קטנים וחושפניים יותר, המחמיאים לגוף הנשי ומשווים מראה סקסי במיוחד למי שחפצה בכך. בגדי ים ברזילאים הם בדי הים הנפוצים ביותר גם בחופי ישראל בשנים האחרונות.

כיצד נראה בגד ים ברזילאי?

בגד ים ברזילאי הוא למעשה בגד ים ביקיני, כלומר, מורכב משני חלקים- חלק עליון וחלק תחתון. החלק התחתון הוא לרוב מסוג "טנגה", כלומר, חושף את הישבן כאשר המשולש הקדמי זהה בגודלו לאחורי. שני המשולשים לרוב מחוברים באמצעות חוטים דקים אותם קושרים בהתאם למידת האגן, אך ישנם בגדי ים אשר מחוברים באמצעות שרשרות דקורטיביות או חתיכות בד עבות יותר. החלק העליון הוא לרוב בצורת שני משולשים קטנים יחסית, ללא ריפוד, כך שהגזרה הטבעית של הגוף נחשפת והוא נקשר על הצוואר בהתאם למידות ולרצון המתרחצת. בגדי ים ברזילאים מאופיינים בעיצוב מודרני, נשי וסקסי אשר בניגוד לקונספציה שקיימת לפעמים, מתאים לכל הנשים ולכל סוגי הגוף השונים, כל עוד מתאימים את בגד הים הנכון לאישה.

היכן בישראל ניתן לרכוש בגדי ים ברזילאים?

בישראל תוכלו למצוא רשתות הלבשה תחתונה ובגדי ים רבות המחזיקות בגדי ים מהסגנון הברזילאי, בקניונים ובמתחמי הקניות השונים. בנוסף, בשנים האחרונות נוצר טרנד של מעצבות בגדי ים המעצבות את בגד הים הברזילאי עבורך, במיוחד למידותייך ולרצונך מבחינה עיצובית. אותן מעצבות לרוב עושות את מלאכת העיצוב מביתן וניתן ליצור איתן קשר דרך הרשתות החברתיות. לרוב המחיר של בגדי הים דרך המעצבות הפרטיות יהיה מעט גבוה יותר אילו הייתן בוחרות לרכוש אותם מחנות או מרשת חנויות, אך נשים רבות מעדיפות זאת לאור ההתאמה האישית.

This entry was posted in בגדי ים. Bookmark the permalink.