ארונות הזזה מעוצבים

גם לכם מגיעים ארונות הזזה מעוצבים

החלום של שילוב ארונות הזזה מעוצבים בחלל הפנים קורץ לרבים מבין בעלי הבתים והדירות. אם בעבר נאלצו לקוחות פרטיים להיפרד מעשרות אלפי שקלים עבור עיצוב של ארונות מן הסוג הזה, הרי שכיום מדובר על דרישה לגיטימית ואפילו בסיסית.

ארונות הזזה הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהאופי של חדרי שינה והם מעוצבים גם עבור משרדים, חנויות ואולמות תצוגה. הם מיוצרים תוך שימוש בחומרי גלם משובחים ועמידים והם משתלמים בהשוואה לפתרונות אחסון אחרים. ארונות הזזה מעוצבים מצליחים לשלב בין פונקציונאליות, אסתטיקה ונוכחות. ניתן לשלב אותם בחלל הפנים ללא צורך בשיפוץ כללי ולאחר התאמה אישית של מידות ודגמים.

קטלוג ארונות הזזה מעוצבים

סקירה קצרה של קטלוג ארונות הזזה מעוצבים מוכיחה כי מדובר על תחום הרבה יותר מגוון מכפי שנהוג לחשוב. ראשית, אפשר להשוות בין דגמים של ארונות מעוצבים לפי מידות. יש ארונות הזזה בטווח מידות רחב המתאים לחדרי שינה, חדרי אורחים, מקלחות ומטבחים. שנית, כדאי לבצע השוואה על פי המפרט הטכני של הארון. במקרה כזה יש לברר כמה מדפים נמצאים בארון ומכמה דלתות הוא בנוי. הפרטים הקטנים עושים הבדל גדול בארונות מעוצבים והם משפיעים על שביעות הרצון של הלקוח.

העיצוב של ארונות הזזה לא משפיע רק על המראה החיצוני. עיצוב ברמה גבוהה כולל בחירה מוקפדת של מסגרת, מוצרי פרזול, ידיות, דלתות, זכוכיות, מתקני תלייה, מנגנוני הזזה וכן הלאה. כל אלמנט בתוך ארונות מעוצבים עובר תהליך ארוך של בקרת איכות. התוצאה היא ארונות הזזה ברמה גבוהה ובמחיר משתלם. ארונות הזזה מעוצבים הם כבר לא פריבילגיה למעטים בלבד, אלא דרישה אינטגרלית מהתאמת החדר או המשרד לצרכים האישיים של הלקוח.

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.