אלו עבודות שיפוצים אתם לא יכולים לעשות בעצמכם

רוצים להכניס שינוי לבית שלכם? חושבים שיש לכם ידיים טובות ואתם יכולים לעשות עבודות שיפוצים בעצמכם? גם אם אתם אנשים מוכשרים מאד אך אין לכם הכשרה בתחום ישנם דברים שאסור לכם לבצע בבית בכל מקרה ואל לכם לזלזל בכל אותן עבודות ולהסתכן או לסכן את הסביבה שלכם.

עבודות חשמל

עבודות שיפוצים אשר נוגעות בחשמל של הבית חייבות להתבצע על ידי גורמים המוסמכים לעסוק בתחום. אף אחד שאינו חשמלאי לא רשאי לגעת במערכת החשמל, גם אם הוא חושב שהוא מבין בעבודה. עבודות חשמל לא מקצועיות יכולות להסתיים באסון בעת השיפוץ עצמו וגם אחריו. לצערנו היו מקרים של פגיעות בתוך הבית בשל מערכות חשמל לא תקינות וכדי למנוע את האסונות הללו ישנם בעלי מקצוע, חשמלאים, שמשתלבים בעבודות השיפוץ.

עבודות אינסטלציה

עבודות אינסטלציה אשר מתבצעות בבית, במשרד או במקום ציבורי, דורשות הבנה מיוחדת בתחום. אינסטלטור הוא בעל מקצוע שעבר הכשרה מקיפה בתחום ורק הוא יכול לעשות עבודות שיפוצים שכוללות שינויי אינסטלציה. כמובן, לא מדובר בהחלפה של ברז או ראש ברז פשוט אלא בשינוי טוואי או החלפת צנרת.

שבירת קירות ללא אישור

שבירת קירות בבית מחייבת תכנון מוקדם. אם אתם לא יודעים איפה יש לכם קיר תומך בבית אתם חייבים לעבוד עם התכניות של הבית או עם מהנדס שמבין בתחום. אם אתם יודעים איפה הקירות התומכים אתם בוודאי יודעים כי אסור לכם לפגוע בהם. נוסף לכך ישנן עבודות נוספות בתחום שבירת הקירות שאסור לכם לעשות והן יצירת פתחים כמו למשל הגדלת חלונות או דלתות. עבודות שיפוצים שמתבצעות על ידי בעלי מקצוע מוסמכים מביאות בחשבון את המגבלות של המבנה.

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.