אחזקת מעליות

אחזקת מעליות

ברבות השנים קמו יותר ויותר בניינים רבי קמות אשר בהם נבנו לפחות מעלית אחת אם לא יותר. מכורת המציאות, בשל שימוש ניכר במעליות, הן עשויות להתקלקל מעת לעת והדבר כרוך בחוסר נעימות עבור מי שנתקע במעלית. באופן כללי, בניין אשר מכיל ארבע קומות הוא מכיל בתוכו מעלית ובאופן טבעי ככזה הוא נדרש לבצע שירותי אחזקת מעליות שאותם מעניקים הרבה חברות. שירותים בסיסיים והכרחיים הינם שירותי אחזקת מעליות עבור בניין שמכיל בתוכו לפחות מעלית אחת, מדובר על מוצר טכנולוגי וכמו כל שאר המוצרים הטכנולוגיים, כל העת משהו עשוי להשתבש. ולכן לא מפתיעה העובדה כי הרבה אנשים חוששים ויראים לעלות במעלית וכן לרדת בה שמא היא תיתקע ויקרה בה משהו חמור ולכן שירותי אחזקת מעליות הינם קריטיים ביותר. אי לכך ובהתאם לזאת, השירותים של אחזקת המעלית הינם חשובים ביותר לתפקוד של המעלית התקין והיום יומי וכן לתפקוד בטוח של המעלית.

מה היא למעשה אחזקת מעליות?

אחזקת מעליות למעשה הינה הצורך לתחזק את המעליות על בסיס קבוע ויום יומי מן ההיבט הטכני. מי שאמון על מלאכה זו הינו טכנאי מעליות, הוא מפקח על המעליות ותפקידו לתקן את התקלות שקורות במעלית. לא מדובר כאן על מקרי חירום וכן חילוץ מתוך מעליות חלילה, אלא על שירות אשר אמור להינתן על בסיס חודשי ואף יום יומי וקבוע לחלוטין.

כדי לקבל שירות מן השורה העליונה, מקצועי ואמין ביותר, יש למצוא חברות אשר מציעות שירות אמין ומקצועי איכותי ביותר, גורמים מקצועיים ומנוסים לעסוק בתחום. שירותי אחזקת מעליות כוללים מספר תחומי טיפול, כמו למשל – יש צורך לשמן את המערכות – הן את הצירים והן את המכאניות, לחזק את הברגים ולכוון את עצירת המעלית בין הקומות ובאופן כללי, מדובר על פיקוח כולל של תחזוקת המעלית באופן קבוע.

This entry was posted in מעליות. Bookmark the permalink.