אודישנים לדה וויס

כולנו מכירים את תוכנית דה וויס, או מהגרסה הישראלית האהובה או מהגרסה האמריקאית שם התחילה תוכנית. כל מי שצופה בתוכנית ממשיך גם לתוכנית הבאה והלאה עד סיומה. הסיבה לכך שכל כך הרבה צופים אוהבים את התוכנית היא גם הרעיון המקורי של שלביה וגם בחירת המועמדים. אודישנים לדה וויס הם לא כמו האודישנים המוכרים לכולנו מתוכניות הריאליטי האחרות שם מתבקשים המתמודדים להציג את עצמם לשופטים קודם כל ורק אחר כך להציג את כישרונם.

אודישנים לדה וויס הם אודישנים מקוריים שם מתבקשים המתמודדים קודם כל לשיר.

אודישנים לדה וויס – איך זה עובד?

אודישנים לדה וויס בוחנים קודם כל את יכולת השירה של המתמודד. המתמודד מגיע לבמת האודישנים שמולו יש ארבעה כיסאות מסובבים. השופטים או במקרה זה המנטורים לא יודעים דבר על המתמודד שעומד על הבמה והדבר הראשון שהם שומעים ממנו זו השירה שלו. אם הם אוהבים את איכות הקול שלו ואת יכולות השירה שלו הם לוחצים על הכפתור הניצב מולם ובכך הם לא רק יכולים לראות אותו אלא גם בוחרים בו להיות חלק מהנבחרת שלו.

בעולם בו המראה החיצוני הוא דבר חשוב, בעולם בו תוכניות חלק מתוכניות הריאליטי בוחרות במתמודדים בגלל סיפור חייהם מגיעה תוכנית בה הבחירה היא אך ורק בעקבות כישרון.

המנטורים שמסובבים את הכיסא לא יודעים מי הוא הזמר שעומד על הבמה, הם בוחרים בו רק לפי היכולת עליה הוא נבחן – יכולת השירה. זוהי הסיבה שהתוכנית דה וויס מצליחה כל כך, אודישנים לדה וויס הם מקוריים וגורמים לכל צופה לאהוב אותם.

במהלך אודישנים לדה וויס בוחר כל מנטור מספר מתמודדים לנבחרת שלו, אין הוא יכול להתחרט אחרי שהסתובב (דבר שלא קרה ולא צפוי שיקרה גם). אם מספר מנטורים הסתובבו למתמודד אחד, המתמודד המאושר יכול לבחור לאיזה נבחרת של איזה מנטור להיכנס.

מה קורה אחרי אודישנים לדה וויס?

אחרי אודישנים לדה וויס התוכנית בעצם רק מתחילה ותפקיד המנטורים הופך להיות קשה יותר. על המנטורים לבחור זוגות של מתמודדים מתוך הנבחרת שלהם במטרה שהם ישירו בדו קרב. הזוג עולה לשיר יחד דואט מול כל המנטורים, בתום הדו קרב צריך המנטור להחליט מי מבין המתמודדים נשאר בנבחרת ומי מבניהם יוצא מתוכנית. המנטור שבחר בקפידה את המתמודדים במהלך אודישנים לדה וויס צריך להתלבט ולבחור את זוגות המתמודדים ולאחר הדו קרב את המתמודד הנבחר.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.