אגד מודיעין ארצי

מודיעין אגד נועד לשרת את הנוסעים בקווים השונים של חברת התחבורה "אגד". המודיעין בא לענות על כל השאלות השונות שיכולות להיות לנוסעים לרבות זמני הנסיעות, עלויות הנסיעה וכמו כן לקבל מענה בתכנון הנסיעה או בחישוב העלויות שלה. כדי לקבל מידע על הקווים השונים ניתן לפנות למודיעין הטלפוני, לשאול ולברר פרטים במודיעין שבתחנות המרכזיות ואם אתם נמצאים בדרך ממקום אחד לאחר תוכלו לגלוש באתר החברה או להוריד את האפליקציה ולקבל את המידע הנחוץ לכם.

מענה בכל מקום ובכל זמן

לחברת אגד מודיעין ארצי אשר נמצא בתחנות המרכזיות ומאוייש לאורך חלק משעות היממה. לכן אגד מעמידה לרשות הנוסעים אתר אינטרנט עם מידע מפורט על הקוים השונים של החברה כולל אורך הנסיעה, מסלול ועלויות. נוסף לכך, ניתן להוריד חינם את האפליקציה של החברה ולהנות מהמידע בזמינות מלאה ומכל מקום.

תכנון נסיעה

לפני שיוצאים לדרך אפשר ליצור קשר עם מודיעין אגד ולקבל עזרה בתכנון הנסיעה. תכנון הנסיעה כולל תכנון זמן היציאה, מתי והיכן יש להחליף קווים וגם קבלת מידע אודות עלות הנסיעה הכוללת. מודיעין אגד ישמח לעזור לנוסעים אשר רוצים לקבל עזרה בתכנון הנסיעה ויעמיד לרשותם נציגים שמכירים את הקווים השונים של החברה.

מודיעין אגד- איך פונים אליו

כדי להגיע למודיעין של אגד ניתן להגיע אל התחנות המרכזיות, אך ממש אין סיבה להגיע לתחנה אם לא נמצאים בה. את כל המידע שמקבלים במודיעין הפרונטלי ניתן לקבל במודיעין הטלפוני וגם ניתן לקבל מידע באינטרנט. על מנת לתכנן את הנסיעה ולקבל מידע מלא עליה ניתן לגשת למודיעין הפרונטלי, להתקשר למודיעין אגד, לגלוש באתר האינטרנט או להוריד את האפליקציה. בכל מקום ניתן לקבל את כל המידע הנדרש לנסיעה נעימה.

This entry was posted in רכב ותחבורה. Bookmark the permalink.