תחתונים סופגים למבוגרים

כאשר מגיעים לגיל השלישי מתרחשות תופעות פיזיות רבות בגוף שלכם. כולכם מקווים בוודאי לזכות בזקנה מאושרת ובריאה, עם מינימום של ירידה בתפקוד הגוף שלכם, אך עליכם להיערך לשינויים שיחולו בגוף שלכם מבעוד מועד. לצערכם, מעבר לירידה בתפקוד הקוגניטיבי, עם הגיל עלולים להתפתח גם קשיים שונים בשליטה במוטוריקה העדינה והגסה וגם בשליטה על הסוגרים. ייתכן שאתם מכירים את זה מקרוב מתוך היכרות עם בן משפחה בגיל הזהב או מעצמכם. החדשות הטובות הן, שמלבד טיפול רפואי מתקדם, אפשר למצוא היום בשוק מגוון של אביזרים שיכולים להקל על החיים בגיל השלישי. ניקח למשל את נושא בריחת השתן, ההערכה היא שאחד מתוך שלושה מבוגרים סובלים מבריחת שתן, לבעיה הפיזית הנפוצה הזאת מצטרפת לא פעם הבושה והכלימה. הסיבות לבריחת השתן יכולות להיות רבות ומגוונות – חולשת שרירי השלפוחית, תרופות מסוימות, מחלות שונות, פגיעה עצבית שמשבשת את ההודעה למוח על שלפוחית מלאה או מרוקנת וכדומה. במקרים הקלים היא מתרחשת רק בשעת מאמץ כמו עיטוש, שיעול, מאמץ פיזי או צחוק, במקרים הקשים מדובר על איבוד שליטה על סוגרים של השתן והצואה, כמו שקורה לעיתים קרובות אצל קשישים סיעודיים.

במה מתבטאת האיכות של תחתונים סופגים למבוגרים?

תחתונים סופגים למבוגרים מתאימים גם לנשים וגם לגברים, ומאפשרים להם להמשיך בשגרה היום יומית שלהם. מדובר אומנם בתחתוני ספיגה חד פעמיים, אולם למרות זאת הם בעלי כושר ספיגה גדול מאוד ויכולים להחזיק מעמד לאורך הרבה מאוד זמן. תחתונים סופגים למבוגרים גם מיועדים עבור שימוש בלילה, והם מיוצרים מחומרים רכים במיוחד ואיכותיים במיוחד, לספיגה מרבית ולנוחות מקסימלית.

הרבה מאוד אנשים נרתעים משימוש בחיתולים, לא רק משום שהם חוששים שהדבר ייוודע למישהו ממכריהם, אלא בעיקר משום שלהם המחשבה שהם זקוקים לחיתולים שכאלה קשה ביותר. בדיוק לאותם אנשים נועדו תחתונים סופגים למבוגרים שהינם מאוד דומים לתחתונים רגילים, אולם יש להם יכולת ספיגה גבוהה במיוחד.

This entry was posted in בריאות. Bookmark the permalink.