קבלן שיפוצים שמתאים לתכניות שלכם

בחירת קבלן שיפוצים לבצע את התכנית שאתם רוצים לממש היא בחירה שלא תמיד קלה. כיוון שישנם קבלנים רבים וסיפורים על קבלנים שלא מבצעים את העבודה על פי החוזה או כראוי, יש לבחון כל קבלן איתו יוצרים קשר ולבדוק את ההתנהלות החוזית מולו כך שתרגישו מוגנים לאורך העבודה ולאחר שהיא תסתיים.

אנשי המקצוע המגיעים למקום

אנשי המקצוע שאותם מביא הקבלן צריכים להיות הטובים ביותר והמקצועיים ביותר. במיוחד בעבודות שיפוצים שדורשות שינויים של חשמל או של אינסטלציה יש לשים לב כי העובדים עברו הכשרה מתאימה לכך. על הקבלן להתחייב לכך שרק עובדים מורשים יבצעו את העבודה.

לוח הזמנים של העבודה

אם אתם מוגבלים מבחינת התאריכים שאתם רוצים שהקבלן יגיע, תצטרכו למצוא קבלן שיפוצים שיכול להתחיל את העבודה בתאריך שנוח לכם, אך גם אם אין לכם תאריך מדויק להתחלת העבודה בוודאי תרצו לדעת מראש מתי יתחיל השיפוץ ומתי הוא יסתיים. קבלן שיפוצים שמציע לעשות את העבודה מהר מדי או שטוען כי צריך זמן רב להשלמה שלה יכול להדליק נורות אדומות ובכל מקרה יש לדאוג שלוח הזמנים יהיה מעוגן בחוזה כדי להגן על שני הצדדים.

הצעת מחיר הוגנת

חלק מהעבודה של הקבלן היא להגיש הצעות מחיר. קבלן שיפוצים טוב יודע שכמו שהוא מגיע להגיש הצעה כך גם אחרים ולכן עליו להגיש הצעה שהיא הוגנת, הצעה שהוא יכול לעמוד בה והצעה שתהיה מפורטת ככל האפשר. מהצד השני של הקבלן נמצאים מזמיני העבודה ועליהם לוודא כי הצעת המחיר עומדת בתקציב שלהם אך חשוב לא פחות, שהיא כוללת את כל מה שנאמר בעל פה בשיחה המקדימה עם הקבלן ושלא צפויות הפתעות כמו למשל תשלום על חומרים שלא נכללים בהצעה.

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.