לארגונים ולעסקים קטנים חשוב למצוא פתרונות תקשורת נוחים באופן מיוחד על מנת לתפעל את העסק בצורה הטובה ביותר שניתן. העובדים צריכים לתקשר ביניהם היטב, המנהלים זקוקים לאמצעי פשוט לשמירה על קשר עם העובדים במטה ובסניפים המרוחקים, וכולם צריכים לשמר ולשפר את הקשר עם קהל הלקוחות של בית העסק. היתרון של מרכזיה לעסקים, הוא שהיא בעצם מעניקה מענה למגוון הצרכים הללו, תוך התאמה למאפייניו הייחודיים של כל ארגון ובית עסק כזה או אחר.
לארגון הגדול ולעסק הקטן – מרכזיה לעסקים
מרכזיה לעסקים הופכת את התקשורת לפשוטה וכל הגורמים יכולים לתקשר ביניהם בקלות רבה ביותר, בין אם מדובר בעובדים ובין אם מדובר בלקוחות או ספקים. בנוסף לכך, מרכזיה לעסקים הופכת את זמן ההמתנה של הלקוח לנעים יותר, באמצעות הגדרה של מוזיקת המתנה, תא קולי להשארת הודעות ומערכת לניתוב שיחות. סוגים שונים של מרכזיות מציעים כיום לכל בית עסק פתרונות מגוונים אשר מתאימים לבתי העסק השונים.
גם לעצמאיים מגיעה מרכזיה לעסקים יעילה
מרכזיה לעסקים יכולה לשרת בצורה טובה גם את העצמאי אשר עובד מביתו. המערכת תקבע מספר טלפון אחד אשר ישרת את הלקוחות גם כאשר בעל העסק העצמאי אינו בבית. כך, גם המכשיר הסלולארי הופך לשלוחה בעסק העצמאי. מרכזיה לעסקים מציעה שירותים נוספים, כמו שליחת הודעות קוליות לתיבת הדואר האלקטרוני, הקלטת שיחות, שירות שיחה מזוהה ודו"חות שימוש. כלים אלה יעזרו לבעל העסק לשמור על קשר רציף עם הלקוח מכל מקום, תוך חיסכון בהוצאות התקשורת שלו.
מניעת נטישה של לקוחות
מתן מענה לכל לקוח הוא קריטי לחיי העסק, שכן לקוח אשר לא מקבל מענה עשוי לנטוש את החברה ולעבור לחברה מתחרה. עובדה זו הופכת את ניהול התקשורת לרכיב מרכזי בחיי החברה ללא כל צל של ספק. מרכזיה לעסקים מסייעת בשימור הלקוח ומקלה את מתן המענה, כך שהלקוח יקבל שירות טוב ומהיר במיוחד. מרכזיה לעסקים מאפשרת לכל בית עסק גם אמצעי בקרה ופיקוח אשר מסייעים בניהול השירות ומאפשרים שיפור תמידי של תהליכי עבודה.