מרכזיה וירטואלית לשירותכם תמיד
אין זה סוד, כי מרכזיית טלפונים איכותית היא מצרך חשוב ביותר עבור כל ארגון כזה או אחר. בין האופציות השונות אשר קיימות כיום בתחום זה, יש אופציה חדשנית ואיכותית ביותר – הלא היא מרכזיה וירטואלית. יש לציין, כי שימוש באמצעות מרכזיה וירטואלית מאפשר להקים תא קולי, להפנות שיחות ממספר יעדים ולנצל את היתרונות אשר טמונים בתוך תפריט קולי ובתוך תא קולי משוכלל. בנוסף, זה מאפשר לנהל את השעות ולהגדיר התראות, להקליט שיחות ועוד שלל אפשרויות שמאפשרות גם המרכזיות הרגילות. כיום, קיימות בשוק התקשורת כמה סוגים של מרכזיה וירטואלית, כאשר כל אחד מהסוגים מסוגל גם ליצור אינספור תרחישים לניהול שיחות בלחיצה אחת על העכבר.
למי נועדה מרכזיה וירטואלית איכותית
מרכזיה וירטואלית נועדה עבור עסקים וירטואליים ועבור עסקים בינלאומיים אשר מתחזקים מוקדים טלפוניים ברחבי העולם. מרכזיות וירטואליות יתאימו גם לעסקים חדשים ולעסקים ניידים, לעסקים שמורכבים ממספר סניפים ובמיוחד עבור מוקדי השירות הטלפוני. הייחודיות של מרכזיות מסוג זה, נובעת גם בשל כך שהן מתאימות גם ללקוחות פרטיים שמטיילים זמן רב בחו"ל, לאנשים שחיים מעבר לים ולמשפחות שמעוניינות במערכות טלפוניה חכמות לבית.
ממה תיהנו באם תבחרו להתקין מרכזיה וירטואלית בעסק או בבית
היתרונות של מרכזיה וירטואלית רבים הם. מרכזיות וירטואליות מאפשרות חיסכון של אלפי שקלים בשנה, הן מאפשרות לעסק להיות זמין 24 שעות ביממה עבור הלקוחות שלו, הן מעניקות שליטה מלאה על חשבון ההוצאות וגם יעילות בבניית מערכת לניתוב שיחות. הן מאפשרות בקרה וקבלת נתונים און ליין, הן נגישות וקלות לשימוש מכל מקום בעולם, הן גמישות וניתן להתאים את המרכיבים שלהן לכל צורך. בנוסף לכול זה, הן גם משדרות רצינות עסקית.
חיבור של כל הסניפים לרשת טלפונים אחת
אחד השירותים המהפכניים שמספקות מרכזיות וירטואליות לעסקים, הוא החיבור של כל הסניפים של העסק למוקד טלפוני אחד. זה יוצר תדמית רצינית לעסק, כאשר החיוג בין השלוחות הפנימיות הוא חינאמי לחלוטין. השימוש הקל והתחברות למערכת ה- CRM הופכים מרכזיות וירטואליות לכלי חובה בכל חברה.