מענה אנושי

מענה אנושי הוא שירות לעסקים אשר בא לתרום להם ולהפוך את השירות שהם נותנים למתקשרים לטוב יותר. כל עסק או חברה יוכלו למצוא כיצד המענה ישפר את השירות שלהם כיוון שהשירות יכול לכלול לקיחת הודעות, ביצוע של מכירות עבור העסק וכן מתן מידע טלפוני.

לקיחת הודעות

אחת הפעולות הפופולריות של מענה אנושי הוא לקיחת הודעות. בעלי עסקים גדולים וקטנים משתמשים במענה מסוג זה כדי לעשות סדר בעסק ולתת מענה בלי להחזיק עוד עובד בתוך העסק. במקרה זה ההודעות עוברות בצורה מסודרת אל העסק שיכול לבחור כיצד לחזור אל הלקוחות המתקשרים ומתי.

מכירות

אחד השירותים שאותו יכולה החברה שמספקת מענה אנושי לתת לעסקים היא שירות של מכירות. החברה יכולה להציע לעסק לתת ללקוחות שלו או למתעניינים שירות מכירות כשהנציגים עוברים הכשרה מיוחדת לשם כך. הנציגים עוברים הכשרה כללית במתן מענה מעולה ללקוחות המתקשרים, הם עוברים הכשרה בתחום המכירות ועוברים הכשרה נקודתית הקשורה בשירותי החברה ובמוצריה מתוך מטרה לתת את השירות הטוב ביותר למתקשרים ולעסק.

העברת מידע למתקשרים

המטרה של שירות מענה אנושי היא לתת לכל עסק את מה שהוא צריך. ישנם עסקים אשר צריכים שהמענה ייתן תשובות שונות למתקשרים. במקרה זו החברה בוחנת עם העסק מי הלקוחות שלו, איזה מידע יש להעביר אליהם ואלו שאלות נפוצות עשויות להגיע אל המוקד ובהתאם היא מכשירה את העובדים שיתנו את המענה. כמובן, יכולים להיות מצבים בהם הנציגים לא ידעו את התשובות ואז הם יעבירו את כל הפרטים לבעל העסק כך שהוא יוכל לטפל כראוי בלקוחות הללו. המטרה היא שהעסק לא יפסיד אף שיחה ולכן החברה שמה דגש על התאמת השירות לכל אחד.

This entry was posted in עסקים. Bookmark the permalink.