יצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת הוט

קצת על הוט – ענקית התקשורת

חברת הוט היא אחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל, אם לא הגדולה בהן. הוט-מערכות תקשורת בע"מ, או בשם המותג הנפוץ יותר HOT, מספקת מגוון רחב של שירותים ללקוח כמו: טלוויזיה בכבלים, אינטרנט בכבלים, טלפון קווי וטלפון סלולארי. הוט חולשת על מרבית משתמשי הטלוויזיה בארץ, עם מספר מוערך של מעט פחות ממיליון מנויי טלוויזיה (אגב, נתון זה מרשים גם במונחים לא ישראליים – היא הייתה מתברגת בין 15 חברות הכבלים הגדולות בארצות הברית). מקורותיה של הוט נעוצים בזכייניות הכבלים של שנות ה-90 – ערוצי זהב, מתב, תבל ודומיהן. חברות אלה התאחדו סופית בשנת 2003 – אז נוסדה ענקית התקשורת שאנו מכירים היום.

טלפון יעיל לשירות הלקוחות של חברת הוט

אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת הוט, לעתים קרובות תפגשו במענים אוטומטיים ארוכים והמתנות ארוכות במיוחד במקום מענה יעיל ומהיר. מצב זה הוא לא חסר תקנה. בימים א'-ה' בשעות 8:00-19:00 ובימי ו' בשעות 8:00-13:00 פועל מענה מהיר ויעיל במספר 1900-72-0625. מוקד זה מספק שירות בנושאי חשבונות, תמיכה טכנית, תפעול שלטים, מסלולים וחבילות ובאופן כללי מהווה מענה יעיל עבור הלקוח.

טיפים למתקשר – במקום המתנה ארוכה

מוקד הוט ידוע כמוקד עמוס במיוחד. לא משנה באיזה מוקד מדובר – זוהי חברה עמוסה. נסו להימנע מימי שישי, ולהתקשר בימי חול בעיקר בשעות מוקדמות או מאוחרות – כך תתחמקו משעות העומס במוקד. טיפ חשוב נוסף ללקוחות הוט הוא לבדוק היטב את המסלול בו אתם נמצאים – אל תפחדו לעמת את נציגי החברה עם העובדה שאתם משלמים יותר מדי עבור פחות מדי. להוט ישנם משמרי שטח, שיצרו עמכם קשר במטרה להשאיר אתכם – ויציעו לכם עסקה טובה בהרבה עבורכם.

 

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.