מוזילים מחירים עם יועץ תקשורת
בעולם שבו אנו חיים כיום, הפניה אל יועץ תקשורת נדרשת במיוחד עבור בתי עסק. חישבו כמה רשתות תקשורת יש היום בעסק הממוצע – יש רשת אינטרנט, הכוללת תשתית וספק אינטרנט. יש טלפונים סלולריים שצריך לספק לעובדים. יש רשת טלפוניה קווית בתוך מקום העבודה, ולעתים גם יש טלוויזיה עם רשת תקשורת (אע"פ שלא מדובר בחובה במקרה זה).
עודף מכשירי התקשורת הללו מוביל למסקנה אחת – אתם צריכים לגבש לעצמכם הסכם תקשורת משתלם. הסכם תקשורת שכזה יכול להיות משמעותי ביותר בקיצוץ ההוצאות עבור שירותי התקשורת השונים בהם אתם משתמשים. הסכם שכזה תוכלו לקבל בעזרת יועץ תקשורת מקצועי ומנוסה, אשר ילמד את הצרכים שלכם באופן מושלם ויספק לכם מענה מוצלח אשר ישפיע כמובן על הוזלת העלויות השונות.
הכל בעזרת היועץ
אלא שבשביל לגבש הסכם שכזה, עליכם לפנות אל מספר חברות רב בכל תחום, ולעשות השוואות בין כל המתחרים. בינתיים – יש לכם חברה לנהל לדאוג לה. לכן, כדאי להשאיר את העבודה הזו למקצוענים, ולפנות אל יועץ תקשורת מוסמך. יועץ תקשורת הוא אדם שמכיר את כל רשתות וחברות התקשורת בארץ, ומתעדכן בכל יום על המסלולים החדשים, מבצעי ההצטרפות, ומכיר גם את האותיות הקטנות שכל חברה תקשורת מנסה לעתים להסתיר.
מה היועץ עושה?
העבודה של יועץ תקשורת היא בעצם לבצע את כל ההשוואות הדרושות, בשילוב ביחד עם הדרישות המיוחדות שלכם. יש כמובן הבדלים בין מקומות העבודה השונים. יועץ תקשורת יגבש תוכנית שונה למקום עבודה עם 30 עובדים שמדברים בטלפון הסלולרי ללא הפסקה, בהשוואה לתוכנית של מקום עבודה עם 15 איש שמשתמשים בעיקר בתקשורת הקווית במקום העבודה.
תוך כמה זמן יש הסכם?
יועץ תקשורת אמור לספק לכם את התשובות תוך זמן קצר יחסית, שכן העבודה שלכם תלויה בהישגים שלו. אפשר לפנות אל יועץ תקשורת שמתחייב להציע לכם חיסכון מסוים, ולרוב לפי החיסכון הנ"ל הוא גם קובע עמלה מסוימת שהיא תהיה המחיר שלו – וכך בכל מקרה אתם חוסכים סכום כסף ניכר.