בר מצווה בטבע

היום, כשהילדים מבלים את רוב שעות ימיהם מול המחשב, כשהמשחקים הפכו לווירטואליים והחברים הם ה"חברים" בפייסבוק, בר מצווה בטבע יכול להיות רעיון מצוין לחגיגה, הן לחתן השמחה והן לחבריו. זוהי מסיבה שתעניק לילדים חוויה עוצמתית אשר תיזכר אצלם לעד ולהורים אפשרות לערוך מסיבה מקורית, מדליקה ואפילו חסכונית. היום זו כבר לא חייבת להיות חגיגה מסורתית: עם רב, נרות וטקס התודות לכל הסבתות, אפשר לערוך מסיבה שונה עם המון אטרקציות מרתקות.

קיימות אפשרויות רבות לחגיגות בר מצווה בטבע החל ממסיבות על שפת הים או בפארק הלאומי ועד למסיבות מרתקות שלוקחות את הילדים לטיולי ג'יפים או לסיורים בספארי. לעיתים החגיגה אף יכולה להיות מאד חסכונית, זאת מפני שתמיד ניתן למצוא מקום טוב לחגיגה שהוא גם לגמרי בחינם.

בר מצווה בטבע – מקום

אם החלטתם לקיים בר מצווה בטבע חשוב תחילה לבדוק ולהחליט היכן הוא יתקיים. המבחר של אפשרויות הוא די גדול אם לא לומר אינסופי. ישנן הרבה שמורות טבע, שנציגי קק"ל או של רשות הטבע שישמחו להציע לכם מגוון אופציות לאירוע.

כמו כן, ישנם גם אתרים היסטוריים כמו מתחם אנדרומדה, מבצר מצדה, הכותל המערבי או אתרים ציבוריים כמו פארקים, גנים וחופי ים שגם הם ידאגו לכם למקום מתאים לחגיגה. מרבית ההורים נעזרים בחברות הפקה הדואגות  לכל פרטי האירוע, אומנם יש גם כאלה שמעדיפים לארגן את המסיבה באופן עצמאי.

בר מצווה בטבע – אטרקציות

אטרקציות הן האלמנט החשוב בכל אירוע, במיוחד באירוע בר מצווה, כשכל ילד רוצה שהחגיגה שלו תהיה הכי מפוארת והכי מגניבה. היום קיים מבחר עצום של אטרקציות שונות ומשונות לילדים, המתאימות לכל תקציב ויכולות להתאים לכל מקום בטבע.

בדקו היטב את המפעילים המציעים את האטרקציות ודברו עם הורים שכבר עשו אירועים דומים לילדיהם. בין האטרקציות הפופולאריות: סנפלינג, קיר טיפוס, גשרי חבלים, רובי צבע, חץ וקשת וחוויה במערה.

בר מצווה בטבע – טיולים

הילדים שחוגגים בר מצווה בטבע, יכולים לעשות את המסיבה גם במסגרת טיול מאורגן לכל החברים. זו יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת לילדים, כמו גם דרך מקורית במיוחד לבר מצווה.

הטיולים, שיכולים להתקיים בכל אזור בארץ: מהנגב ועד הגליל, מספקים לילדים אפשרות לראות את נופי ארץ ישראל היפיפיים ולגלות עולם חדש ומרתק. זה יכול להיות טיול ג'יפים במדבר יהודה, סיור רגלי בשמורת טבע בצפון הארץ או רכיבה על טרקטורונים בים המלח.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.