מה כוללים שירותי אחזקת מעליות?
מעלית תקינה משפיעה באופן ישיר על איכות החיים של דיירים במבנים משותפים. מעבר לכך, השימוש במעליות נפוץ במגזר העסקי, בבנייני משרדים, במוסדות ציבור ועוד. המאפיין המשותף לכל המעליות הוא הצורך בשירותי אחזקה. אלו שירותים קבועים הניתנים באופן תקופתי על ידי אנשי מקצוע. חברות העוסקות בתחום של אחזקת מעליות נדרשות לגלות אמינות, מקצועיות ומחויבות לצרכי הלקוח. רק בצורה כזו ניתן להגיע לרמה גבוהה של אחזקה ולשמור על כללי הבטיחות.
שירותי אחזקת מעליות כוללים פתרון לכל תקלה ובעיה. בכל תקופה מגיעים נציגי החברה לבניין ובודקים את תקינות המעלית. במידה ומתגלות תקלות או בעיות, נציגי החברה מזמינים חלקי חילוף ומתאמים את השירות מול הלקוח. ניתן לרכוש חבילת אחזקה בעלות חודשית קבועה או לפנות לחברות מסוימות כאשר מתעוררת תקלה ספציפית. בכל מקרה, הדבר החשוב הוא לקבל המלצות על חברות העוסקות בתחום האחזקה.
חילוץ ומרכז שירות לקוחות
שירותים נוספים הניתנים במסגרת אחזקת מעליות כוללים חילוץ ואפשרות פנייה למרכז שירות לקוחות. חילוץ ממעליות מתבצע במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. החילוץ מתאים לכל סוגי הבניינים והוא נפוץ אפילו במעליות חדשות. הסיבות לצורך בחילוץ רבות ומגוונות. לרוב לא ניתן למנוע תקלות הגורמות לצורך בחילוץ, מלבד עבודות תחזוקה תקופתיות ומקצועיות.
חברה המבצעת אחזקת מעליות מפעילה בדרך כלל גם מוקד שירות לקוחות. המוקד עומד לרשות לקוחות המעוניינים לתאם בדיקה, תיקון או שיפוץ של מעליות. אפשר לברר דרך מוקד שירות לקוחות על החלפת חלקי חילוף על פי צורך וללא חיוב. החוק בישראל קובע כי כל לקוח יכול להחליף חברת אחזקת מעליות בהודעה של 90 יום מראש. את ההודעה מעבירים למרכז השירות באופן נוח ומהיר.